اکبر عبدی از دست «چهار اصفهانی در بغداد» خلاص شد! : اخبار فرهنگی - اکبر عبدی ...



اخبار فرهنگی - اکبر عبدی از دست «چهار اصفهانی در بغداد» خلاص شد!

اکبر عبدی اخیرا مشغول بازی در فیلم سینمایی «چهار اصفهانی در بغداد» به کارگردانی محمدرضا ممتاز بود.

اکبر عبدی , اکبر عبدی فراستی , همسر اکبر عبدی


عبدی به سوره سینما گفت:اخیرا در اصفهان مشغول بازی در یک فیلم سینمایی با عنوان «چهار اصفهانی در بغداد» بودم. این فیلم به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا ممتاز و تهیه کنندگی داریوش بابائیان تولید می‌شود. چهارشنبه 25 تیرماه آخرین روز فیلمبرداری بود و به زودی به تهران بر می‌گردیم. در این فیلم نسرین مقانلو، قاسم زارع و ارژنگ امیر فضلی هم حضور دارند. من نقش پدر خانواده را در این فیلم کمدی بازی می‌کنم که مراسم عروسی برگزار می‌کند و تصمیم دارد با پسرش از مرز ترکیه فرار کند و خودش را به آمریکا برساند. قصه فیلم مربوط به زمان جنگ است. زمانی که پدر و پسر از مرز خارج و در عراق اسیر می شوند و ماجراهای جالبی رقم می‌خورد.


وی افزود: کار سینمایی دیگری هم پیشنهاد شده که محصول مشترک ایران و فرانسه است. این فیلم به کارگردانی رضا خطیبی سرایی و تهیه‌کنندگی محمد احمدی ساخته می‌شود و «جنجال در عروسی» نام دارد و احتمالا پاییز امسال جلوی دوربین خواهد رفت. بخشی از کار در ایران و بخش دیگر آن در فرانسه فیلمبرداری می شود.


اکبر عبدی در رابطه با سایر فعالیت‌های هنری خود گفت: قصد دارم بزودی نمایشی را با عنوان «مشدی عباد» به کارگردانی خودم با گروه تئاتر تهران روی صحنه ببرم. در این نمایش دو برادر جوان آهنگسازی می‌کنند و من هم خواننده هستم. گروه این روزها در حال نمایشنامه خوانی و تمرین هستند احتمال دارد «مشدی عباد» را 20 روز دیگر در سالنی در غرب تهران روی صحنه ببریم.


اخبار فرهنگی - بانی فیلم آنلاین


ویدیو : اکبر عبدی از دست «چهار اصفهانی در بغداد» خلاص شد!