انتشار آلبوم «راجر واترز» بدون پینک فلوید : راجر واترز چهارمین آلبوم خود را ...


راجر واترز چهارمین آلبوم خود را در سال 2016 منتشر خواهد کرد و به دنبال آن توری برای پروموشن از این آلبوم اجرا می‌کند. کافه سینما: راجر واترز چهارمین آلبوم خود را در سال 2016 منتشر خواهد کرد و به دنبال آن توری برای پروموشن از این آلبوم اجرا می‌کند.

این خواننده گروه اسطوره‌ای پینک فلوید در مصاحبه‌ای اعلام کرد که در میانه راه تولید آلبوم جدیدش قرار دارد و اینکه آلبومی با مفهومی یکپارچه ارائه خواهد داد. او در این آلبوم و در قالب ترانه، قصه پدر بزرگ و نوه‌ای را نقل مکان کند که به دنبال جواب سوالات خاصی می‌گردند. او در هیمن زمینه می‌گوید: "چرا بچه‌ها را در جنگ می‌کشیم؟ این آلبوم درباره این موضوع و به دنبال یافتن جوابی برای این مسئله است."

پینک فلوید , راجر واترز , انتشار عکس بدون حجاب همسر فوتبالیست ایرانی

او همچنین توضیح داد که بعضی ترانه‌های آلبوم، جدید هستند و بعضی دیگر قدیمی بوده و بعضی از آن‌ها پانزده سال پیش نوشته شده‌اند: "من در تلاش هستم تا یک تور را بعد از عرضه این آلبوم برگزار کنم."

راجر واترز در روز بیستم نوامبر آلبومی را منتشر خواهد کرد که از ترانه‌های سولوی خوانده شده در تور آلبوم The Wall پینک فلوید تشکیل شده است. گفتنی است آلبوم سولوی قبلی واترز با نام Amused to Death در سال 1992 عرضه شده بود.

نسخه دی.وی.دی، بلوری و دیجیتال Roger Waters: The Wall در روز شانزدهم نوامبر منتشر شد و Roger Waters: The Wall soundtrack هم در سه فرمت سی.دی، واینل و دیجیتال در روز بیستم نوامبر عرضه می شود.


ویدیو : انتشار آلبوم «راجر واترز» بدون پینک فلوید