اعتراض عارف به فتنه‌ گر خواندن اصلاح‌ طلبان : رییس بنیاد امید ایرانیان اصلاح‌طلبان ...


رییس بنیاد امید ایرانیان اصلاح‌طلبان را وفادارترین افراد به انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: كسانی كه به بركت انقلاب اسلامی صاحب تریبونی شده‌اند با چه جسارتی به خود اجازه می‌دهند اصلاح‌طلبان را فتنه‌گر و ضد ولایت فقیه معرفی كنند؟ عده‎ای كه این اتهامات را به اصلاح‌طلبان می‌زنند كاش جسارت این را هم داشتند كه بگویند در زمان پیروزی انقلاب چه می‌كردند. پایگاه خبری امید: رییس بنیاد امید ایرانیان اصلاح‌طلبان را وفادارترین افراد به انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: كسانی كه به بركت انقلاب اسلامی صاحب تریبونی شده‌اند با چه جسارتی به خود اجازه می‌دهند اصلاح‌طلبان را فتنه‌گر و ضد ولایت فقیه معرفی كنند؟ عده‎ای كه این اتهامات را به اصلاح‌طلبان می‌زنند كاش جسارت این را هم داشتند كه بگویند در زمان پیروزی انقلاب چه می‌كردند.

 دكتر محمدرضا عارف در دیدار دبیركل و اعضای شورای مركزی حزب اتحاد ملت با تبریك آغاز فعالیت این تشكل سیاسی، بر ضرورت تقویت انسجام بخشی در مجموعه اصلاح‌طلبان تاكید كرد و گفت: شكل‌گیری احزاب مختلف در دوران جدید به خصوص بعد از انتخابات ریاست‌جمهوری نوید بخش نشاط سیاسی در كشور است و وظیفه همه فعالان سیاسی است كه در حفظ این فضا و ارتقای آن تلاش و فعالیت‌های خود را در قالب تشكل‌های شناسنامه‌دار و رسمی ساماندهی كنند.

وی حضور حزب اتحاد ملت را به عنوان یك ظرفیت موثر در مجموعه اصلاح‌طلبان دانست و ادامه داد: مطمئنا تاسیس یك تشكل سیاسی به روند توسعه سیاسی در كشور كمك می‌كند و نباید تصور شود تشكیل یك حزب باعث كمرنگ شدن احزاب دیگر می‌شود چرا كه در فضای رقابتی علاوه بر افزایش نشاط سیاسی به تقویت تحزب در كشور نیز كمك می‌شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بر ضرورت آسیب‌شناسی رفتارهای گذشته تاكید كرد و گفت: خواهران و برادران عزیز در حزب اتحاد ملت از چهره‌های مومن و متعهد به نظام اسلامی هستند و بعضا مسوولیت‌هایی در سطح كلان عهده‌دار بودند و مطمئنا تلاش خواهند كرد با استفاده از تجارب تلخ و شیرین گذشته روش و منش اعتدالی را كه جوهره اصلی اصلاح‌طلبی است در سیاست ورزی در پیش بگیرند.

وی بر ضرورت شكل‌گیری احزاب قدرتمند و فراگیر و نقش آفرینی موثر آنها در انتخابات مجلس تاكید كرد و گفت: تلاشی كه تاكنون برای شكل‌گیری اجماع مبنی بر واگذاری ائتلاف به حوزه‌های انتخاباتی در بسیاری از استان‌ها صورت گرفت نقطه قوت اصلاح‌طلبان محسوب می‌شود و باید تلاش كرد در استان‌های باقی مانده این سازوكار اجرایی شود.

عارف در بخش دیگری از سخنان خود به وفاداری اصلاح‌طلبان به انقلاب اسلامی و راه و خط رهبر فقید انقلاب اشاره كرد و گفت: در صف اول مبارزات در رژیم گذشته افرادی حضور داشتند كه امروز با هویت اصلاح‌طلبی شناخته می‌شوند، بعد از انقلاب اسلامی هم در راه و خط امام خمینی(ره) بودند و در هشت سال دفاع مقدس هم حضور موثری در جبهه داشتند و جزو ولایتمدارترین افراد هم محسوب می‌شوند، حال كسانی كه به بركت انقلاب اسلامی صاحب تریبونی شده‌اند با چه جسارتی به خود اجازه می‌دهند اصلاح‌طلبان را فتنه‌گر و ضد ولایت فقیه معرفی كنند؟ عده‎ای كه این اتهامات را به اصلاح‌طلبان می‌زنند كاش جسارت این را هم داشتند كه بگویند در زمان پیروزی انقلاب چه می‌كردند.

وی با بیان اینكه اصلاح‌طلبان به تغییر و اصلاح در چارچوب ارزش‌ها و قانون اساسی برای اصلاح برخی نابسامانی‌ها معتقدند، خاطرنشان كرد: اصلاح‌طلبان خود را جزو نظام می‌دانند و تا بن دندان به این نظام وفادارند و هیچگاه دست از حمایت از نظام اسلامی نخواهند كشید.

در ابتدای این دیدار دكتر شكوری‌راد، دبیركل حزب اتحاد ملت ضمن تشكر از حضور دكتر عارف در كنگره حزب متبوعش از مواضع وی در تقویت همگرایی و انسجام اصلاح‌طلبان قدردانی كرد.

آذر منصوری، عضو شورای مركزی این حزب نیز اظهار امیدواری كرد حركت دكتر عارف به عنوان نماد مسوولیت‌پذیری اصلاح‌طلبان بتواند در حركت رو به جلوی آنها ترویج و جریان‌سازی شود.


ویدیو : اعتراض عارف به فتنه‌ گر خواندن اصلاح‌ طلبان