ادعای زن: شوهر خطبه عقدمان را خواند :         به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه ...



 

 

زن و شوهر , شوهر مهناز افشار , شوهر ترانه علیدوستی

 

 

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبری فارس «توانا»، زن جوان با مراجعه به دادگاه خانواده ۲ (ونک) دادخواست اثبات زوجیت خود را به قاضی فریبرز مردانی، رئیس شعبه ۲۷۱ این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.زن در برابر قاضی این شعبه بیان کرد: هر دوی ما از داشتن پدر و مادر محروم هستیم و بعد از آشنایی کوتاه، به عقد یکدیگر در آمدیم.

 

وی با اشاره به اینکه شوهرم صیغه عقد خودش و من را خواند، گفت: هیچ کس باور نمی کند که من و شوهرم در عقد همدیگر هستیم، در واقع ما تنها ۴ آشنا در این خصوص داریم.

زن جوان در دادگاه خانواده عنوان کرد: بعد از آشنایی در خیابان و پرونده درست شدن برای ما، در دادسرای کیفری، شوهرم مرا به عقد خود در آوردم.

وی با اشاره به اینکه ما فرزندی نداشته و او را بسیار دوست دارم، گفت: همه باید بدانند که من و شوهرم با یکدیگر عقد کرده ایم.

زن بار دیگر در حضور قاضی مردانی بیان کرد: مهریه ام هزار و ۱۰۰ سکه بهار آزادی است که در زمان عقد این میزان را تعیین کردیم ولی شوهرم حاضر به قبول این موضوع نیست.

مرد در دادگاه خانواده حضور داشت و با بیان اینکه من عقد خود با این زن را قبول ندارم، گفت: این زن را نشناخته و او همسر من نیست.

قاضی فریبرز مردانی، رئیس شعبه ۲۷۱ مجتمع قضایی خانواده ونک، بعد از شنیدن حرف های زن و مرد، از هر دو آنها شهود خواست و رسیدگی به پرونده را به روزی دیگر موکول کرد..../ فارس


ویدیو : ادعای زن: شوهر خطبه عقدمان را خواند