آل پاچینو چوب کبریتی +عکس : دو چیز در این دنیا تومیسلاو هوروات، هنرمند کروات، ...


دو چیز در این دنیا تومیسلاو هوروات، هنرمند کروات، را خوشحال می کنند: سری فیلم های پدرخوانده و مدلسازی با چوب کبریت. اخیراً این هنرمند این دو سرگرمی اش را ترکیب کرده و مجسمه ای منحصر بفرد از ال پاچینو که در نقش دن مایکل کورلئونه بازی کرده بود، خلق کرده است.           پادشا: دو چیز در این دنیا تومیسلاو هوروات، هنرمند کروات، را خوشحال می کنند: سری فیلم های پدرخوانده و مدلسازی با چوب کبریت. اخیراً این هنرمند این دو سرگرمی اش را ترکیب کرده و مجسمه ای منحصر بفرد از ال پاچینو که در نقش دن مایکل کورلئونه بازی کرده بود، خلق کرده است.

رامسین کبریتی , آل پاچینو , نسرین کبریتی

تومیسلاو 24 ساله یکی از ساکت ترین و صبورترین آدم های دنیاست. حدود 19 ماه طول کشید تا او مجسمه ال پاچینو را تمام کند و 8 تا 10 ماه طول کشید که فقط چوب کبریت ها را بهم چسب بزند.

کل مجسمه از 117 هزار چوب کبریت تشکیل شده که بیشتر آنها (68 هزار) برای درست کردن صندلی مجسمه استفاده شده اند. تومیسلاو می گوید که مبانی مدلسازی با چوب کبریت را در مدرسه یاد گرفته و با کمک نقشه کشی فنی و طراحی، توانسته این اثر هنری را خلق کند.

ال پاچینو , رامسین کبریتی و همسرش , کبریتی بازیگر

قبل از مجسمه ال پاچینو، او با 7500 چوب کبریت، یک پل، با 4500 چوب کبریت یک قلعه و با 3000 چوب کبریت یک آسیاب بادی درست کرده بود.

دلیل استفاده او از چوب کبریت، ارزان بودن آن است.

رامتین کبریتی , امسین کبریتی , اینستاگرام رامسین کبریتی

رامسین کبریتی در جم , رامین کبریتی , رامسین کبریتی جم


ویدیو : آل پاچینو چوب کبریتی +عکس