آخرین عطرهای دلنشین شهریور : همچنان که روزهای گرم تابستان به پایان می رسد، ...


همچنان که روزهای گرم تابستان به پایان می رسد، بد نیست تا سراغی از رایحه‌هایی که در این روزها می‌توانند آخرین لحظه‌های خاطره‌انگیز تابستان را پرشورتر کنند داشته باشیم؛ در این شماره رایحه‌هایی برای خانم‌ها و آقایان بالای 25سال پیشنهاد شده است. مجله زندگی ایده آل: همچنان که روزهای گرم تابستان به پایان می رسد، بد نیست تا سراغی از رایحه‌هایی که در این روزها می‌توانند آخرین لحظه‌های خاطره‌انگیز تابستان را پرشورتر کنند داشته باشیم؛ در این شماره رایحه‌هایی برای خانم‌ها و آقایان بالای 25سال پیشنهاد شده است.

خاص و دلنشین

Eau de Pamplemousse Rose Hermes for women and men

آخرین خبر , آخرین اخبار , آخرین اخبار ورزشی

مخلوطی از رایحه تند و شیرین است که برگرفته از گل رز و مرکبات تازه بوده که با بوکردن رایحه این عطر دیگر احساس خستگی بعد از یک روز کاری در گرمای تابستان را نخواهید كرد. بوی خاص دلنشین و متفاوت این عطر برای خانم‌ها و آقایان بالای 25 سال مناسب است.


رایحه ساحل مدیترانه

Azzaro Chrome Summer Edition

آخرین , آخرین اخبار انعکاس 24 , یارانه شهریور 95

رایحه تابستانی و خنکی که از امواج ساحل دریای مدیترانه الهام گرفته شده و به عنوان یک عطر جدید و سخاوتمندانه با ترکیب خوشبویی که بر پایه بوی شن‌های ساحل دریاست، برای آقایان بالای 25 سال  تولید شده است. بوی متفاوت این عطر با ترکیب خاص شکوفه ترنج،گریپ فروت، نارنگی و لیمو به همراه چوب سدر و سرو یکی از جدیدترین رایحه‌های سال 2013 به حساب می‌آید که بدون شک مورد پسند آقایان خوش‌لباس خواهد بود.


درخشان و شجاعانه

Play - Givenchy

شهریور , 17 شهریور , دانلود آخرین ورژن تلگرام

یکی از جدیدترین رایحه‌هایی است که در سال 2013 ژیونژی برای خانم‌ها روانه ویترین عطرفروشی‌ها کرده تا به رقیبان و طرفدارانش نشان دهد حرفی برای گفتن دارد.‌ ترکیب درخشان و شجاعانه میوه‌های قرمز و شیرین بیان در کنار چوب صندل و وانیل برای استفاده در شب پیشنهاد می‌شود.


تجربه گرم و عجیب

Virgin Island Water -Creed for women and men

آخرین نظرسنجی انتخابات آمریکا , آخرین ورژن تلگرام , دانلود آخرین ورژن تلگرام برای کامپیوتر

جزیره ویرجین یکی از جدیدترین عطرهای  شیرین و گرمسیری است که هم خانم‌ها و هم آقایان می‌توانند  از آن استفاده کنند. رایحه این عطر برگرفته از یک سفر ماجراجویانه با قایق بوده، به همین دلیل بوی عجیب، غریب و گرمسیری این رایحه حس سبکبالی به شما می‌دهد. نارگیل، یاسمن هندی، زنجبیل، بوته درخت بامیه و شکوفه ترنج و پرتقال بوی خاص و متفاوتی را به مشام می‌رساند که برای استفاده در روزهای گرم تابستان انتخاب منحصر به فردی است. رایحه این عطر برای خانم‌ها و آقایان 25 سال به بالا پیشنهاد می‌شود.


سنگین و رسمی

Tresor L'Absolu -Lancome for women

دانلود آخرین ورژن فتوشاپ , آخرین نتایج انتخابات آمریکا , تقویم شهریور 95

خانم‌های شیک‌پوش که در انتخاب رایحه عطرشان حساسیت زیادی به خرج می‌دهند بدون شک رایحه دوست‌داشتنی این عطر را می‌پسندند؛ بوی گل‌محمدی، یاسمن و گل رز این عطر در کنار شکوفه لیمو ترش و نعناع هندی و گرمای وانیل بویی سنگین و گرم را به ارمغان آورده است که برای خانم‌های 25 سال به بالا در مناسبت‌های نیمه‌رسمی پیشنهاد می‌شود.


لوکس و کلاسیک

Otto Kern Luxure Duo

آخرین اخبار روز , زمان واریز یارانه شهریور 95 , دانلود آخرین ورژن فلش پلیر

اگر به رایحه‌های لوکس و کلاسیک علاقه‌مندید، بوی این عطر همان چیزی است که دنبالش هستید. رایحه‌ای که در ژانویه 2013 با درون مایه‌هایی از ترنج، آناناس، گل صدتومنی، یاس، دانه‌های قهوه و وانیل تولید شده و رایحه‌ای پرادعا و گرم دارد که در سایز 30و 50 میل برای خانم‌های خوش‌پوش تولید شده است.


ویدیو : آخرین عطرهای دلنشین شهریور