آبرسانی به مناطق زلزله زده به صورت سیار انجام می شود :     معاون سیاسی و امنیتی ...



 

آبرسانی به پوست صورت , سکس در دهان به چه صورت انجام میشود , کارهای جدید که بر زیبایی صورت انجام میدهند

 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری كرمان با اعلام اینكه سرنوشت ۳۰روستا صعب العبور نامعلوم است، گفت: آبرسانی به مناطق زلزله زده به صورت سیار انجام می شود.

جواد كمالی در گفت و گو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینكه تاكنون ۲۰ پس لرزه به وقوع پیوسته كه دو تای آن قدرت و بزرگی بالای پنج ریشتر بوده است، افزود: در زلزله شب گذشته بیشترین روستای خسارت دیده و اوج زلزله، روستای سیف الدین است كه در ارتفاعات جنوب شهرستان ریگان و از مناطق مرتفع كوهستانی قرار دارد و بیشتر ساكنان آن عشایر هستند.

وی ادامه داد: تاكنون فقط ۱۸۰۰ واحد مسكونی و روستایی در منطقه شهرستان ریگان منهای منطقه كوهستانی خساراتی بین ۲۰ تا ۱۰۰ درصد دیده اند كه اعلام ابلاغ از وضعیت خسارات جانی و مالی آنها نشده است.

به گفته كمالی، اكیپ های امدادی در اولین ساعت زلزله از نواحی و شهرستان های مختلف استان روانه مناطق آسیب دیده شدند و در حال امدادرسانی هستند و كمك هایی كه تاكنون به زلزله زدگان ارسال شده شامل ۳۹۰ تخته چادر، ۷۰۰ تخته پتو، ۲۰۰ تخته موكت و موادغذایی است.

معاون استانداری كرمان گفت: آبرسانی به این مناطق زلزله زده به صورت سیار انجام می شود. برق برخی مناطق تاكنون قطع شده است كه انشالله تا آخر ساعت امروز وصل می شوند.

كمالی افزود: مناطق كوهستانی واقع در شهرستان های فهرج و ریزان از توابع شهرستان بم مركز ثقل زلزله محسوب می شوند و به دلیل مسدود شدن راه ها و ریزش كوهها و از سوی دیگر سایه شب امكان پرواز بالگردها فراهم نبود، اطلاع دقیقی از وضعیت و سرنوشتی از این مناطق در دست نیست.

وی افزود: از سحرگاه امروز اقدامات بازگشایی جاده ها و رفتن اكیپ های امداد و نجات و كارشناسان به وسیله پرواز بالگردها (یك بالگرد از نیروی انتظامی و یك بالگرد از هلال احمر) آغاز شده است.

همچنین بالگردهای هوانیروز استان كرمان نیز آمادگی دارند تا در صورت نیاز عازم مناطق آسیب دیده شوند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری كرمان تصریح كرد: استان كرمان از بحران خیزترین استان های كشور در زلزله محسوب می شود و یك سوم تلفات زلزله ۱۰۰ ساله گذشته ایران مربوط به این استان است.

كمالی بیان كرد: در چند سال اخیر استان كرمان ۲۲ زلزله سنگین را پشت سر گذاشته است و همچنین این استان دارای ۱۸ گسل خطرناك در شهرستان های مختلف استان هستند.

وی اظهار كرد: مدیریت بحران استانداری كرمان تمام امكانات و تجهیزات و توان كافی برخورداریم به دلیل اینكه این استان زلزله خیز است و ما این آمادگی را داشتیم و با بسیج و دستگاه های ذیربط و حتی استان های مجاور هم كمك و همیاری كرده اند و از آن ها لطف و محبت شان تقدیر و تشكر می شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری كرمان گفت: تعداد سی روستا در منطقه صعب العبور كوهستانی هستند كه تا كنون دسترسی به آنها ایجاد نشده است و در وضعیت و سرنوشتی نامعلوم به سر می برند.

به گزارش ایسنا، استاندار كرمان صبح امروز به اتفاق تعدادی از مدیران بحران استان روانه مناطق زلزله زده شدند تا از نزدیك خسارات و تلفات را برآورد كنند.... / گزارش : خبرگزارى ایسنا 


ویدیو : آبرسانی به مناطق زلزله زده به صورت سیار انجام می شود