گپی خواندنی با ستاره‌ی این روزهای موسیقی، "فرزاد فرزین"؛ علت علاقه‌ خاص این خواننده به حرف "ش" و رنگ سفید :



علت علاقه‌ خاص این خواننده به حرف "ش" و رنگ سفید

"فرزاد فرزین" در گپی خواندنی علت علاقه‌ خاص خود به حرف "ش" را در انتخاب عنوان آلبوم‌هایش، بیان كرد.

"فرزاد فرزین" در سومین روز از تیر ماه سال 1360 به دنیا آمد.

او فعالیت خود در زمینه موسیقی را به صورت رسمی از سال 1377 آغاز كرده و چهار آلبوم را به نام‌های "شراره"، "شوك"، "شانس" و "شلیك" را در كارنامه‌ی هنری خود به یادگار گذاشته است.

او همچنین در فیلم‌های سینمایی "پسران آجری" و "كنسرت روی آب" به ایفای نقش پرداخته است.

این هنرمند خلاق موسیقی پاپ، به جز خوانندگی در آلبوم‌هایش، ترانه‌سرایی و تنظیم هم انجام داده است.
 
به خاطر درخشش او در عرصه‌ی موسیقی گفتگویی را با او انجام دادیم كه در زیر می‌خوانید:

 

موسیقی مورد علاقه , وقتی خواننده‌های پاپ سراغ موسیقی مذهبی می‌روند , خواننده مورد علاقه ظریف

 

آقای "فرزاد فرزین"، پس از انتشار "شلیك"، آلبوم‌ جدیدی در دست تهیه دارید؟
-بله، آلبوم جدیدم در مراحل دریافت مجوز برای بخش‌های مختلف به سر می‌برد.
 
-یكی از خصیصه‌های "فرزاد فرزین"، انتخاب حرف "ش" به عنوان نخستین حرف از آلبوم‌های موسیقی‌اش است، آیا پس از انتشار چهار آلبوم به نام‌های "شراره"،‌ "شوك"، "شانس" و "شلیك"، تصمیم دارید نام‌گذاری آلبوم پنجم خود را نیز به همین صورت انجام دهید؟ 
-نام‌گذاری آلبوم‌هایم با حرف "ش" ابتدا به صورت كاملا اتفاقی بود و برای بروز چنین امری، از قبل برنامه‌ریزی نكرده بودم اما پس از اینكه دو آلبوم را به همین منوال منتشر كردم، تصورم اینگونه شكل گرفت كه پیگیری چنین امری، جذاب است. آلبوم پنجم را با عنوان پیشنهادی "شك" به وزارت ارشاد فرستاده‌ام اما تصمیم دارم كه این عنوان را تغییر دهم.
 
-آهنگسازی قطعه‌های آلبوم جدیدتان را چه كسی انجام داده است؟
در آلبوم "شك" آهنگسازی تمامی قطعه‌ها را خودم انجام داده‌ام.

-فضای آلبوم "شك" به فضای حاكم در آلبوم "شلیك" نزدیك است یا با آن تفاوت دارد؟
-فضایی كه برای آلبوم جدیدم ترسیم كرده‌ام با فضای شكل گرفته در آلبوم "شلیك" خیلی تفاوت دارد كه مهمترین تفاوت آن، در قطعه‌های آلبوم است به نحوی كه در این آلبوم، دو قطعه با مضمون اجتماعی دارد و سایر قطعه‌ها از مضمونی عاشقانه برخوردار است. 

 

ستاره موسیقی پاپ پیتر گابریل , سبک موسیقی مورد علاقه ایرانیان , سبک موسیقی فرزاد فرزین

 

-در مسیر تنظیم قطعه‌های آلبوم جدیدتان، چه تنظیم‌كنندگانی با شما همكاری داشته‌اند؟
-"سیروان خسروی"، "مهران عباسی"، "امیر میلاد نیكزاد"، "انوشیروان تقوی"، "نوید سپهر"، "مهران خلیلی" و "كوشان حداد" تنظیم قطعه‌های این آلبوم را بر عهده داشته‌اند.
 
-ترانه‌های آلبوم "شك" را چه ترانه‌سرایانی سروده‌اند؟ 
-"روزبه بمانی"، "یاما كاشانی"، "زهرا عاملی"، "حامد رجبی" و "مسعود محمدی" ترانه‌های آلبوم جدیدم را سروده‌اند و با حضور گروهی از بهترین ترانه‌سرایان و تنظیم‌كنندگان به طور یقین این اثر با سلیقه مخاطبانم همخوانی خواهد داشت و مورد رضایت آن ها قرار می گیرد.
 
 -شما، 31 اردیبهشت در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی، کنسرتی را با عنوان "Good bye shelik" برگزار کردید آیا تا زمان انتشار آلبوم جدیدتان، دیگر در تهران روی صحنه، نمی روید؟
- پیش تر، تصمیم داشتم تا زمان انتشار آلبوم جدیدم  در تهران کنسرتی برگزار نکنم و نامگذاری کنسرت 31 اردیبهشت نیز به همین دلیل بود اما به دلیل در خواست های بی شمار مخاطبان مبنی بر برگزاری کنسرت در تهران، اواخر مهر ماه در تهران روی صحنه می روم.
 
 -"فرزاد فرزین" به دلیل ارزش بالایی که برای مخاطب خود، سلیقه و زمان او قائل است، کنسرت های خود را با  تدارک اتفاق های غافلگیر کننده بسیاری برگزار می کند، به نحوی که پس از پایان برنامه، تمامی هواداران با رضایت خاطر، سالن را ترک می کنند برای برگزاری کنسرت  مهر ماه، چه برنامه هایی دارید و آیا باز هم مخاطبان خود را غافلگیر خواهید کرد؟ 
-به عقیده من، مخاطبی که زمان خود را تنظیم می کند و با صرف هزینه  بالا در  کنسرت خواننده مورد علاقه اش، حضور پیدا می کند، لایق مشاهده بهترین برنامه ها و شنیدن صداهایی با بالاترین کیفیت، است برای کنسرتی که اواخر مهر ماه  در تهران برگزار می کنم، اتفاق های ویژه ای تدارک دیده ام به نحوی که این کنسرت از لحاظ طراحی صحنه، نورپردازی، کیفیت صدا و بسیاری از جنبه های دیگر،  در خاورمیانه، رتبه اول را به خود اختصاص می دهد.

 

10 سال زندان و شلاق برای تتلو خواننده زیرزمینی حاشیه های دنیای موسیقی , خواننده مورد علاقه , موسیقی ما

 

- با توجه به زمانی که صرف دریافت مجوز برای آلبوم جدیدتان می شود ، فکر می کنید، آلبوم "شک" چه زمانی منتشر خواهد شد؟ 
 -با توجه به اینکه بخش عمده ای از کارهای مربوط به این آلبوم انجام شده، تلاش می کنم تا این آلبوم را پس از ماه محرم  و صفر، روانه بازار موسیقی کشورمان کنم.
 
- از بین تمامی رنگ های این دنیا، کدام رنگ را بیشتر دوست دارید؟
- به رنگ های زیادی علاقه دارم که شاید انتخاب  یک رنگ از میان آن ها کمی دشوار باشد اما می توانم بگویم که " قرمز" را دوست دارم، " سفید" در انتخاب هایم تاثیر گذار است و در نهایت، قرمز و آبی را با همدیگر دوست  دارم.

منبع:yjc.ir
 


ویدیو : گپی خواندنی با ستاره‌ی این روزهای موسیقی، "فرزاد فرزین"؛ علت علاقه‌ خاص این خواننده به حرف "ش" و رنگ سفید