کونترائو: بازی در منچستر یونایتد افتخار است : مدافع ۲۷ ساله تیم فوتبال رئال ...


مدافع ۲۷ ساله تیم فوتبال رئال مادرید بازی در جمع شیاطین سرخ را یک افتخار می‌داند. خبرگزاری تسنیم: مدافع ۲۷ ساله تیم فوتبال رئال مادرید بازی در جمع شیاطین سرخ را یک افتخار می‌داند.

 فابیو کونترائو که چندین سال است مورد توجه باشگاه منچستریونایتد بوده و حتی در تابستان 2014 یکی از بازیکنانی بود که گفته شد شیاطین سرخ به دنبال جذب او هستند، در این رابطه به روزناکه «اُ ژوگو» پرتغال گفت: منچستریونایتد یکی از بهترین باشگاه‌های جهان است، باشگاهی که احترام زیادی برایش قائل هستم. بازی در منچستریونایتد مایه افتخار من است.

مدافع پرتغالی کهکشانی‌ها همچنین در خصوص احتمال بازگشتش به بنفیکا اظهار داشت: همه می‌دانند که بنفیکا خانه من است و چقدر این تیم را دوست دارم.

من علاقه خاصی به بنفیکا دارم ولی هنوز چهار سال دیگر از مدت زمان قراردادم با رئال مادرید باقی مانده و امیدوارم بتوانم در این تیم مدت، زمان بیشتری برای بازی پیدا کنم. البته این در گرو آن است که کارلو آنچلوتی به من اعتماد بیشتری داشته باشد، اتفاقی که تاکنون رخ نداده است.

کونترائو که در بازی مقابل صربستان در مرحله انتخابی یورو 2016 گل برتری پرتغال را به ثمر رساند در فصل جاری در 14 بازی از رقابت‌های مختلف برای رئال مادرید به میدان رفته است.


ویدیو : کونترائو: بازی در منچستر یونایتد افتخار است