کنایه محسن مسلمان به داوران لیگ : محسن مسلمان هافبک چپ‌پای پرسپولیس معتقد است ...


محسن مسلمان هافبک چپ‌پای پرسپولیس معتقد است که اگر اشتباهات داوری نباشد، این تیم مدعی جدی قهرمانی خواهد بود. خبر آنلاین: محسن مسلمان هافبک چپ‌پای پرسپولیس معتقد است که اگر اشتباهات داوری نباشد، این تیم مدعی جدی قهرمانی خواهد بود.

مسلمان ابتدا درخصوص كنار رفتن پرسپولیس از جام حذفی و اشتباهات داوری به سایت فوتبال ایران گفت: این برای چهارمین بار بود كه از داوری ضربه خوردیم. متأسفانه همه چیز تمام شد و این اتفاقات فراموش می‌شود. حالا باید به لیگ فكر كنیم، باید آنقدر خوب بازی كنیم كه داوران هم حریفمان نشوند. شاید آنها با این اشتباهات محروم شوند، ولی محرومیت آنها برای ما فایده‌ای ندارد. بعد از چند بازی آنها برمی‌گردند و مهم این است كه این اشتباهات كمتر شود.

مسلمان درمورد اینكه برخی معتقدند با یحیی گل‌محمدی مشكل دارد، تأكید كرد: من با كسی مشكل ندارم. قرار نیست یك بازیكن فقط در یك تیم بازی كند. من مقابل تیم سابقم انگیزه داشتم و نهایت تلاشم را انجام دادم. البته نتوانستم تا آخر بازی كنم.

مسلمان درمورد شانس قهرمانی تیمش در لیگ برتر گفت: هنوز یك‌سوم بازی‌ها را پشت‌سر گذاشتیم و چیزی قابل پیش‌بینی نیست. همه تیم‌ها به یك اندازه شانس دارند. مطمئنا اگر اشتباهات داوری نباشد و اگر آنها اجازه بدهند، تیم ما پتانسیل قهرمانی را دارد.

هافبك پرسپولیس در پایان حرف‌هایش درمورد اینكه آیا از عملكرد خودش در این فصل راضی است، گفت: من هنوز جا دارم پیشرفت كنم و چیزهای جدیدی یا بگیرم. سعی می‌كنم كه در تعطیلات لیگ خودم را آماده‌تر كنم و امیدوارم بهترین بازی‌ها را برای پرسپولیس انجام بدهم.


ویدیو : کنایه محسن مسلمان به داوران لیگ