کلاهبرداری میلیاردی ۴ نمایندگی یک شرکت فروش خودرو : اخبار حوادث - کلاهبرداری  ...



اخبار حوادث - کلاهبرداری  میلیاردی ۴ نمایندگی یک شرکت فروش خودرو

به دستور مقام قضایی نمایندگی های متخلف پلمب شد

 با پلمب ۴ نمایندگی یک شرکت فروش خودرو در مشهد که با دستورات قضایی انجام شد مدیران این شرکت در حالی به اتهام کلاهبرداری تحت تعقیب قرار گرفته اند که تنها یکی از عوامل مرتبط با آنان دستگیر شده است.

 

به گزارش خراسان، چند روز قبل فردی با مراجعه به دستگاه قضایی اعلام کرد: برای خرید چند دستگاه خودروی گران قیمت در نمایندگی شرکت فروش ... ثبت نام کردم و برای هر خودرو مبلغ ۶۵۰ میلیون ریال پرداخت کردم اما با فرارسیدن زمان تحویل خودرو متوجه شدم طعمه کلاهبرداری شده ام.

شاکی افزود: اکنون نه تنها خودرویی به من تحویل نمی دهند بلکه پول واریزی را هم باز نمی گردانند. در پی اعلام شکایت این فرد، و با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، این پرونده به دستور معاون دادستان به شعبه ۸۰۸ مجتمع قضایی شهید قدوسی ارسال شد و توسط قاضی باتجربه این شعبه مورد رسیدگی قرار گرفت.

 

این گزارش حاکی است: مقام قضایی پس از بررسی همه جوانب ماجرا و احتمال وجود کلاهبرداری های گسترده میلیاردی، دستور پلمب ۴ نمایندگی این شرکت را در حالی صادر کرد که طی ۲ روز گذشته تعداد شاکیان این پرونده به حدود ۴۰ تن رسیده است. همچنین با صدور دستورات ویژه ای از سوی قاضی علی اکبر صفائیان، مدیران شرکت مذکور تحت تعقیب قضایی قرار گرفته اند. در همین حال نیز یکی از عوامل مرتبط با این پرونده، دستگیر شد و تحقیقات قضایی برای کشف زوایای پنهان تخلفات احتمالی همچنان ادامه دارد.

اخبار حوادث - خراسان

 


ویدیو : کلاهبرداری میلیاردی ۴ نمایندگی یک شرکت فروش خودرو