کرمی مشاور حقوقی معاون کل نهاد ریاست جمهوری/جهانگرد رئیس جدید سازمان فناوری اطلاعات :



معاون حقوقی جدید ریاست جمهوری , نهاد ریاست جمهوری , استخدام در نهاد ریاست جمهوری

کرمی به سمت مشاور حقوقی معاون کل نهاد ریاست جمهوری منصوب شد

معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری در حکمی داوود کرمی را به سمت «مشاور حقوقی معاون کل نهاد» منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، متن این حکم بدین شرح است؛

بسمه تعالی
جناب آقای داوود کرمی
نظر به تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «مشاور حقوقی معاون کل نهاد» منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به الطاف خداوند متعال، با استفاده از پشتوانه تجربی و سوابق مفید خود به منظور ارتقاء کیفیت خدمات به مجموعه ریاست جمهوری با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید.

 

منزل جدید اوباما بعد از ریاست جمهوری , سخنرانی دونالد ترامپ،ریاست جمهوری جدید آمریکا , استخدام نهاد ریاست جمهوری

 

حکیم جوادی از وزارت ارتباطات رفت/جهانگرد رئیس جدید سازمان فناوری اطلاعات شد.

طی حکمی از سوی واعظی، از زحمات علی حکیم جوادی رئیس سابق سازمان فناوری اطلاعات ایران تقدیر و جهانگرد به عنوان رئیس جدید این سازمان منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در حکمی از سوی محمود واعظی وزیر ارتباطات، از زحمات علی حکیم جوادی رئیس سابق سازمان فناوری اطلاعات ایران تقدیر و نصرالله جهانگرد رئیس جدید این سازمان شد.

در متن حکم محمود واعظی وزیر ارتباطات آمده است:
«جناب آقای مهندس نصرالله جهانگرد، با عنایت به تجارب ارزشمندتان، جنابعالی را به سمت معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران منصوب می نمایم.

امید است با اتکال به خداوند متعال و رعایت اخلاق و تقوی الهی با جدیت و تلاش وافر خدمت گذاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم سرافراز ایران را سرلوحه کار خود قرار داده و در جهت تحقق اهداف دولت تدبیر و امید موفق باشید.

توفیق شما را در تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (حفظه الله) از درگاه خداوند متعال مسالت می نمایم.

جهانگرد پیش از این به عنوان سرپرست و معاون برنامه ریزی و توسعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مسؤل تدوین برنامه توسعه‌ کاربری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران (تکفا)، مدیر هماهنگی ملی ایران در برنامه‌ اجلاس جهانی سران جامعه‌ اطلاعاتی، فعالیت داشته است.

 

آشپز نهاد ریاست جمهوری , ریاست جمهوری , فناوری اطلاعات


رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منصوب شد

طی حکمی از سوی محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، علی اصغر عمیدیان به سمت معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منصوب شد.

به گزارش فارس به نقل از  روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در متن دکتر واعظی آمده است:

جناب آقای دکتر علی اصغر عمیدیان
نظر به شایستگی و تجارب ارزشمندتان ، جنابعالی را به سمت معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منصوب می نمایم.

امید است با اتکال به خداوند متعال و رعایت اخلاق و تقوای الهی با جدیت و تلاش وافر خدمت گذاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم سرافراز ایران را سرلوحه کارخود قرارداده و در جهت تحقق اهداف دولت تدبیر و امید موفق باشید. ضمنا از خدمات جنابعالی در سمت معاونت حقوقی، امور دولت و مجلس تقدیر و تشکر بعمل می آید.

توفیق شما را در تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (حفظه الله) از درگاه خداوند متعال مسالت می نمایم.

گفتنی است عمیدیان پیش از این در سمتهای رئیس مرکز تحقیقات مخابرات ایران، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت،مدیرعامل مرکز سنجش از دور ایران، معاون برنامه ریزی استانداری استان قم، مجری کارت هوشمند فعالیت داشته است.

همچنین  واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات  از زحمات  محمد علی فرقانی در طول تصدی سمت رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تقدیر و تشکر بعمل آوردند./فارس

 


ویدیو : کرمی مشاور حقوقی معاون کل نهاد ریاست جمهوری/جهانگرد رئیس جدید سازمان فناوری اطلاعات