کربکندی: مقابل عمان بد نتیجه نگرفتیم : کارشناس فوتبال ایران گفت: در زمین عمان ...


کارشناس فوتبال ایران گفت: در زمین عمان بد نتیجه نگرفتیم اما باید این واقعیت را بپذیریم که مقابل این تیم خوب بازی نکردیم. خبرگزاری تسنیم: کارشناس فوتبال ایران گفت: در زمین عمان بد نتیجه نگرفتیم اما باید این واقعیت را بپذیریم که مقابل این تیم خوب بازی نکردیم.

رسول کربکندی در خصوص دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و عمان گفت: با توجه به اینکه 14 سال است موفق نشده‌ایم تیم ملی عمان را شکست دهیم در زمین این تیم نتیجه بدی نگرفتیم. با این حال باید این واقعیت را بپذیریم که مقابل این تیم خوب بازی نکردیم و در اکثر دقایق بازی آنها بهتر از ما بودند.

وی ادامه داد: در دیدار شب گذشته موقعیت‌های عمانی‌ها بیشتر از ما بود ضمن اینکه بازیکنان ما اشتباهات زیادی داشتند و کی‌روش نیز به این مطلب اذعان داشت.

کربکندی عنوان کرد: باید بپذیریم در تیم ملی تغییر نسل رخ داده و نیاز به زمان است تا بازیکنان جدیدی که به تیم ملی اضافه شده‌اند با یکدیگر و همچنین بازیکنان قدیمی هماهنگ شوند. در این زمینه باید حوصله بیشتری داشته باشیم.

کارشناس فوتبال ایران تاکید کرد: ما از این گروه به عنوان تیم اول به مرحله بعد صعود خواهیم کرد و بازیکنان تیم ملی نیز تا مرحله بعد بازی‌ها باتجربه‌تر شده و با یکدیگر هماهنگ‌تر می‌شوند.


ویدیو : کربکندی: مقابل عمان بد نتیجه نگرفتیم