کاخ‌سفید:برای بازپس‌گیری الرمادی کمک می‌کنیم : کاخ سفید آمریکا روز دوشنبه، ...



برای جرم گیری وسایل پلاستیکی چه کار کنیم , جرم گیری، اولین راه برای سفید کردن دندان , برای وزن گیری جنین در هفته های آخر بارداری چه کنیم؟

کاخ سفید آمریکا روز دوشنبه، تسلط گروه داعش بر بخشهایی از شهر الرمادی را یک شکست و عقبگرد دانست اما تاکید کرد که آمریکا برای بازپس گیری این شهر به نیروهای عراقی کمک خواهند کرد.

به گزارش رویترز ، «اریک شولتز» سخنگوی کاخ سفید به خبرنگاران گفت: نمی توان انکار کرد که این رویداد واقعا یک شکست است اما همچنین قابل انکار نیست که ما به عراقی ها برای بازپس گیری الرمادی کمک خواهیم کرد.

وی افزود: اعتقاد داریم که نیروهای عراقی این توان و ظرفیت دارند که با حمایت ائتلاف ، الرمادی را باز پس گیرند.

پیش از این خبرگزاری رویترز به نقل از چند مقام آمریکایی گزارش داده بود که واشنگتن درپی کنترل داعش بر بخشی از شهر الرمادی درعراق، اعزام نیروهای رزمی خود به عراق را در نظر ندارد.

عناصر داعش پس ازتهاجم چند روزه اخیر به الرمادی، بیشتر بخش های آن را اشغال کرده اند ونیروهای دولتی برای بازپس گیری آن وبیرون راندن تروریست ها، تلاش می کنند.

این درحالی است که ستون بزرگی از نیروهای حشد الشعبی (بسیج مردمی) عراق متشکل از سه هزار سرباز روز دوشنبه وارد پایگاه نظامی الحبانیه در شرق شهر الرمادی مرکز استان الانبار در غرب عراق شدند.
اخبار بین الملل  - تابناک

 


ویدیو : کاخ‌سفید:برای بازپس‌گیری الرمادی کمک می‌کنیم