چگونه اتاق خود را متحول كنیم : همه ما كم و بیش از مواد غذایی مانند نخود‌فرنگی ...


همه ما كم و بیش از مواد غذایی مانند نخود‌فرنگی و ذرت یا انواع و اقسام مواد غذایی كنسرو شده در طول هفته استفاده می‌كنیم اما كمتر به ظروف بسته‌بندی این مواد غذایی و قوطی‌های فلزی و آلومینیومی آنها توجه می‌كنیم.

  • گام اول
همه ما كم و بیش از مواد غذایی مانند نخود‌فرنگی و ذرت یا انواع و اقسام مواد غذایی كنسرو شده در طول هفته استفاده می‌كنیم اما كمتر به ظروف بسته‌بندی این مواد غذایی و قوطی‌های فلزی و آلومینیومی آنها توجه می‌كنیم. یكی از بهترین كاربردهای این قوطی‌های به ظاهر بی‌مصرف، استفاده از آنها برای درست كردن جامدادی‌های فانتزی و مطابق با سلیقه خودتان است. بنابراین برای شروع به 3 تا 4 قوطی استوانه‌ای كنسرو كه معمولا برای كنسرو كردن خیارشور، نخود فرنگی یا ذرت مورد استفاده قرار می‌گیرند، احتیاج داریم. این قوطی‌ها را به‌خوبی بشویید و با دقت خشك كنید. در این مرحله باید برچسب یا كاغذ دور قوطی را نیز با دقت از روی آن بكنید به‌طوری كه سطح براق قوطی كاملا دیده شود.

چگونه اتاق زیبا می شود , چگونه در اتاق شلوغ رشوه بدهیم , چگونه می توان عضو اتاق بازرگانی شد
  • گام دوم
اگر توانستید برچسب روی قوطی را سالم در‌آورید، از آن به‌عنوان الگو استفاده كرده و برای برش یك كاغذ بافت‌دار یا كاغذ رنگی مناسب استفاده كنید. بهتر است از كاغذهایی با طرح‌های چهارخانه، راه‌راه یا رنگارنگ و گاهی سیاه و سفید برای پوشاندن سطح قوطی استفاده كنید.
  • گام سوم
در این مرحله پس از بریدن كاغذ رنگی و آماده كردن آن به كمك چسب نواری بی‌رنگ و شفاف آن را روی سطح قوطی با دقت و ظرافت بچسبانید. دقت كنید كاغذ تمامی سطح قوطی را پوشش دهد. در محل درز كاغذ نیز سعی كنید خیلی با دقت و كاملا لب به لب آن را اندازه‌گیری و نصب كنید.
  • گام چهارم
 با تزئین و طراحی 2 تا 3 قوطی با اندازه‌ها و ارتفاع‌های متفاوت و رنگ‌بندی‌های مختلف به جای خریداری جامدادی یا لیوان‌های سفالی برای قرار دادن مدادها و لوازم‌التحریر خود روی میز از این قوطی‌های زیبا استفاده كنید. قوطی‌هایی كه با حداقل هزینه تهیه شد و به زیباتر شدن میز تحریر شما كمك می‌كنند.

چگونه میتوان عضو اتاق بازرگانی شد , اتاق خواب کوچک را چگونه بزرگ نشان دهیم؟ , ترکیب اتاق ایران چگونه مشخص می شود


ویدیو : چگونه اتاق خود را متحول كنیم