چرا تله‌فیلم مهتاب کرامتی روی آنتن نرفت؟!+ عکس : چرا تله‌فیلم مهتاب کرامتی ...



چرا تله‌فیلم مهتاب کرامتی روی آنتن نرفت؟!+ عکس

نخستین فیلم تلویزیونی با بازی مهتاب کرامتی با عنوان «آذر» مدتهاست در زمره آثار آماده پخش سیما فیلم قرار دارد.

بهمن سال 89 بود که مهتاب کرامتی مقابل دوربین فرزاد موتمن قرار گرفت تا نخستین تله فیلم خود در مقام بازیگر را تجربه کند؛ تله فیلم «آذر» که روایتی است از زن زنج‌کشیده‌ای به همین نام.

 

جمشید مشایخی و مهتاب کرامتی در فیلم , مهتاب کرامتی در یک فیلم تاریخی , فیلم بهرام رادان مهتاب کرامتی مینا ساداتی

 

تصویربرداری این فیلم تلویزیونی اول اسفند پایان یافت و اواخر فروردین با اتمام تدوین و صداگذاری توسط فرامرز هوتهم و علی علویان آماده پخش از یکی از شبکه‌های تلویزیون شد.با وجود این‌که به نظر می‌رسد حضور عوامل سینمایی و حرفه‌ای جذابیت‌های خاصی به این اثر بخشیده است اما این فیلم تلویزیونی مدتهاست در زمره آثار آماده پخش سیما فیلم قرار دارد و دلایل عدم پخش آن مشخص نیست.

 

آخرین فیلم مهتاب کرامتی , مهتاب کرامتی , مهتاب کرامتی و همسرش

 

علی واجد سمیعی تهیه‌کننده تله فیلم «آذر» در این خصوص به شبکه ایران گفت: آن طور که متولیان سیما فیلم به ما اطلاع داد‌ه‌اند با توجه به کیفیت خوب فیلم و در راستای بهتر دیده شدن آن قرار است در موقعیت مناسب زمانی روانه آنتن پخش شود.

این تهیه‌کننده در ادامه اظهار داشت: «آذر» در نخستین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ویدئویی تهران هم شرکت داشت اما طبیعی است که با توجه به حضور فرزاد موتمن در جمع داوران این جشنواره، چندان نمی‌توانست مورد قضاوت قرار گیرد.واجد سمیعی در ادامه با رد هر گونه شایعه اشکال محتوایی و لزوم جرح و تعدیل اثر افزود: من چندان پیگیر دلیل عدم پخش آن تاکنون،نبودم اما طبق شنیده‌ها و آنچه در صورت جلسه ارزیابی نقل شده این تله فیلم بسیار هم مورد تعریف و تمجید قرار گرفته و همانطور که گفتم تنها علت طولانی شدن انتظار پخش ایجاد فرصت مناسب برای پخش بوده است.

 

بیوگرافی مهتاب کرامتی , همسر مهتاب کرامتی , اینستاگرام مهتاب کرامتی

 

قصه پنجمین تله فیلم فرزاد موتمن پس از تله‌فیلم‌هایی چون «ساعت گیج زمان»، «کرگدن»، «دماغ» و... در یک روز می‌گذرد و مربوط به زندگی زنی است به نام آذر که مدتهاست بعد از از دست دادن همسرش با فرزند معلول و عقب مانده‌اش زندگی می‌کند.

او در سال‌هایی که مجبور بوده زندگی محدود و آبرومندی را برای خود و پسرش فراهم نماید از طریق خدمتکاری، بسته بندی سبزیجات و ترشی درست کردن امرار معاش می‌کرده . اما آذر که مدتها با توجه به اینکه گزینه‌های مناسبی هم برای ازدواج داشته، تصمیم گرفته بود بی ‌شوهر زندگی کند، از تصمیم خود عقب‌نشینی می‌کند و می‌خواهد به خواستگاری مردی بدون حضور پسرش پاسخی مثبت بدهد.

 

عکس های مهتاب کرامتی , مهتاب کرامتی instagram , عکس مهتاب کرامتی

 

ناهید مسلمی، گلاره عباسی، سیامک ادیب، مالک سراج، سهی بانو ذوالقدر، مهدی وجستانی، ماریه تهرانچی، فرخنده فرمانی‌زاده، شبنم فرشاد‌جو، مجید شهریاری، نیلوفر واجد سمیعی، محمد مهدی احدی و ... (با حضور) نیره فراهانی دیگر بازیگران اصلی تله‌فیلم هستند.

نویسندگان فیلمنامه مرجان اشرفی‌زاده و علی اصغری هستند، مدیرتصویربرداری داریوش عیاری، صدابردار بابک اردلان، تدوینگر فرامرز هوتهم، صداگذار علی علویان، آهنگساز امیرعلی واجد سمیعی، طراح گریم زهرا کمالی و طراح صحنه و لباس این تله‌فیلم آرمیتا معدلت است./شبکه ایران

 


ویدیو : چرا تله‌فیلم مهتاب کرامتی روی آنتن نرفت؟!+ عکس