پیرمردی که قربانی هوس بازی شد :       پیرمرد هوس باز که برای رسیدن به مقاصد ...



 

 

پسر جوان قربانی بازی , پسر جوان قربانی بازی شوم , بازی

 

پیرمرد هوس باز که برای رسیدن به مقاصد شومش دو دختر جوان را طعمه خود قرار داده بود نمی دانست پولها و اتومبیلش توسط این دو دختر سرقت می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرمرد ۷۰ ساله ای که با اظهار تنگ دستی دو دختر جوان، خیالات دیگری را در سرش پرورانده بود، طعمه این دو دختر قرار گرفت. ملاقات اولیه پیرمرد با آنان در بین راه موجب آشنایی بیشترشان شده و در نتیجه در خانه پیرمرد به روی آنان باز می شود.

پیرمرد که دنیا را در این مدت دو ماه به کام خود دیده بود، دنیا طلبی موجب تضییع عقلش شده و زمینه را برای نقشه های این دو دختر مهیا می کند. هفته قبل این دو دختر در بزمی شب هنگام، نسکافه پیرمرد را به قرصهای خواب آور قوی آغشته کرده تا جایی که در بستر مرگ قرار گرفته و در نتیجه پولهایش و هچنین خودرویش توسط این دو دختر به سرقت می شود.

پیرمرد که شدت دارو او را راهی بیمارستان کرده بود، با شرمندگی پس از به هوش آمدن جریان را برای پسرش فاش کرده و مراتب نیز به پلیس آگاهی منعکس شد.

با شکایت مالباخته کارآگاهان با یک هفته تلاش شبانه روزی و بررسی مراودات آنان و همچنین سوابق مجرمان حرفه ای، موفق به شناسایی و دستگیری آن دو دختر جوان شده و پرونده نیز هم اینک در حال بررسی است.... / خبرگزارى مهر


ویدیو : پیرمردی که قربانی هوس بازی شد