پوستر فیلمی که 12 سال منتظر اکران ماند : پوستر«خواب تلخ» نخستین فیلم بلند محسن ...


پوستر«خواب تلخ» نخستین فیلم بلند محسن امیریوسفی بعد از ۱۲ سال به زودی در گروه هنر و تجربه به نمایش درخواهد آمد، رونمایی شد. خبرآنلاین: پوستر«خواب تلخ» نخستین فیلم بلند محسن امیریوسفی بعد از ۱۲ سال به زودی در گروه هنر و تجربه به نمایش درخواهد آمد، رونمایی شد.

«خواب تلخ» در جشنواره فیلم  سال 2004 خوش درخشید و توانست جایزه ویژه بخش دوربین طلایی و جایزه نگاه جوان را از آن خود کرد.

این فیلم در بیش از چهل جشنواره جهانی حضور پیدا  و جوایز متعددی چون جایزه  طلایی و جایزه تماشاگران جشنواره تسالونیی یونان، جایزه فیپرشی (فدراسیون بین المللی منتقدین) ژنو سوئیس، جایزه منتقدین جشنواره والدیویای شیلی و... را به دست آورد.

محسن امیریوسفی نویسنده،  تدوینگر و مجری طرح فیلم بود و بایرام فضلی نیز فیلمبرداری «خواب تلخ» را برعهده داشت. دراین فیلم همچنین محمدرضا  وحسین مهدوی طراحی و یب صدا و حسین قورچیان، صدابرداری آن را برعهده داشتند.

پوستر فیلم «خواب تلخ» را طاها  طراح و گرافیست طراحی  است. او به طور تخصصی در زمینه طراحی پوستر فیلم فعال بوده و پوستر آثاری چون «فصل باران‌های موسمی»، «قاعده تصادف»، «عصبانی نیستم»، «پرویز» و … را برعهده داشته است.

سگ وفاداری که 9 سال منتظر صاحبش ماند , رونمایی از جدیدترین پوستر فیلم در حال اکران متولد 65 , پوستر


ویدیو : پوستر فیلمی که 12 سال منتظر اکران ماند