پورمحمدی:از رقابت با هاشمی،خاتمی و یا جریان دولت در انتخابات، واهمه ندارم :



خاتمی هاشمی دوم خرداد 76 , تذکر 8نماینده به پورمحمدی درباره فرزند هاشمی , سخنگوی دولت خاتمی

پورمحمدی:از رقابت با هاشمی،خاتمی و یا جریان دولت در انتخابات، واهمه ندارم

مصطفی پورمحمدی نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سؤال خبرنگار ایلنا که پرسید آیا واهمه‌ای از مواجهه با آقایان هاشمی، خاتمی و یا نامزدی از جریان دولت فعلی در انتخابات دارید؟ گفت: نخیر.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، مصطفی پورمحمدی رئیس سازمان بازرسی کل کشور، شب گذشته در آیین گرامیداشت دهه فجر انقلاب شکوه‌مند اسلامی ایران که به همت جبهه پیروان امام رهبری قم و در محل مسجد امام زین العابدین (ع) قم برگزار شد، در بخشی از سخنان خود، اظهار داشت: رفتار تشکل‌یافته و سازمان یافته سیاسی، هنوز در کشور ما جا نیفتاده و به همین دلیل هر رئیس جمهوری که در ایران بر روی کار آمده دوست داشته استمرار پیدا کند؛ اگر خودش هم نمی‌تواند بماند سعی می‌کند جریان خودش را مستمر نگه دارد و اگر یک دوره کنار رفت دوباره سعی می‌کند برگردد.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون نیز خبر‌هایی از رؤسای جمهوری قبلی برای کاندیدا شدنشان در انتخابات ریاست جمهوری آینده می‌شنویم یا رئیس جمهور فعلی به گونه‌ای سخن می‌گوید که می‌خواهیم استمرار پیدا کنیم.

خبرنگار ایلنا در قم، بلافاصله پس از سخنان پورمحمدی و در حاشیه این مراسم، از وی سؤال کرد که آیا سخنان شما نشان از آن دارد که شما برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲، از مواجهه با آقایان هاشمی، خاتمی و یا نامزدی از جریان فکری دولت فعلی، واهمه دارید؟ تصریح کرد: نخیر.

وی اضافه کرد: گرایش سیاسی در حرف‌های من نبود، بلکه من گفتم آقایان احساس می‌کنند برای ادامه طرح‌‌هایشان خودشان باید بیایند؛ یعنی اگر سازو کار تشکیلاتی منسجم بود این فکر هم نبود./ایلنا

 


ویدیو : پورمحمدی:از رقابت با هاشمی،خاتمی و یا جریان دولت در انتخابات، واهمه ندارم