پورحیدری:قلعه‌نویی گفت با این شرایط استعفا می‌کنم! : پورحیدری:قلعه‌نویی گفت ...



پورحیدری:قلعه‌نویی گفت با این شرایط استعفا می‌کنم/ هزینه استقلال از فجر هم کمتر است

خبرگزاری فارس: مدیر فنی تیم استقلال گفت: امیر قلعه‌نویی در جلسه هیئت مدیره گفت در صورتی که شرایط مالی تغییر نکند، استعفا می‌کند.

 

قلعه نویی پورحیدری , قلعه نویی , امیر قلعه نویی

 

منصور پورحیدری قبل از دیدار دوستانه استقلال و مس کرمان در مورد شایعه استعفای امیر قلعه‌نویی به خاطر شرایط بد مالی گفت: امیر قلعه نویی در جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد در صورتی که شرایط مالی تغییر نکند و وضع همینگونه باشد استعفا می‌کند. ما کم هزینه‌ترین تیم برای دولت در لیگ برتر هستیم.

وی ادامه داد: 50 درصد از هزینه‌های استقلال را خودمان تامین کرده‌ایم و دولت باید فقط 6 میلیارد تومان به ما پول بدهد و با این 6 میلیارد تومان باید استقلال را هم در ایران و هم در مسابقات آسیایی بچرخانیم و اداره کنیم.

پورحیدری تصریح کرد: فجرسپاسی هم که این همه شعار می‌دهد و می‌گوید هزینه‌های کمی انجام داده‌ایم، بیشتر از ما هزینه کرده است. 11 هفته از لیگ برتر گذشته و هنوز بازیکنان ما یک ریال هم نگرفته‌اند. مگر می‌شود اینگونه تیمداری کرد؟ از آن سو نمایندگان مجلس صدایشان درمی‌آید و می‌گویند بیت‌المال را بیهوده برای این تیم‌ها هزینه نکنید در حالی که برخی خودشان بیت‌المال را به هدر می‌دهند.

مدیر فنی استقلال با اشاره به هزینه‌های سایر تیم‌های لیگ برتری عنوان کرد: هزینه‌های  استقلال را با دیگر تیم‌های لیگ برتر مقایسه کنید؛ ما کمتر از آنها هزینه کرده‌ایم. هزینه‌های ما حتی از تیم فجر سپاسی هم کمتر است، ضمن اینکه فجر بازیکنان سرباز می‌گیرد. البته کاری با تراکتورسازی هم که بازیکنان سرباز می‌گیرد ندارم./فارس

 


ویدیو : پورحیدری:قلعه‌نویی گفت با این شرایط استعفا می‌کنم!