پس از نمایندگی چه می کنید؟ : پاسخ 30 نماینده به یک سوال پس از نمایندگی چه می ...



سپاهان سقف تهران نمایندگی قیمت تعرفه , نمایندگی ایران خودرو , نمایندگی

پاسخ 30 نماینده به یک سوال

پس از نمایندگی چه می کنید؟

پاسخ 30 نمایندهای که دیگر در مجلس نهم نخواهند بود به سوال پس از نمایندگی چه می کنید؟

 

ابراهیمی حسین بیرجند /هنوز فکر نکرده ام. به کارهای سابقم در حوزه علمیه و مسجد الاقصی تهران پارس و فعالیت در موسسه فرهنگی ثقلین باز خواهم گشت.

 

احمدیبیغش محمود شازند/ نمیدانم. فکر نکرده ام. مدرس دانشگاه که هستم و تدریس قطعا در برنامههایم هست. از سپاه هم بازنشسته شدهام.

 

اکبرنژاد شکور تبریز/ به کارهای مطالعاتی می پردازم. البته بنده دکترای تخصصی توانبخشی دارم و در بیمارستان و مطب خودم به کار حرفهایم ادامه میدهم

 

اکرمی رضا تهران/ دانستن این چه فایده ای برای شما دارد؟ وقتی مشغول به کار شدم، خبرتان میکنم!

 

انصاری جمشید زنجان {با خنده} به همان بیکاری قبل از نمایندگی برمیگردم.

 

اولیا علی اکبر یزد/ یکسال است که بازنشسته شده ام. برنامه مشخص تمام وقتی ندارم. شاید کارهای نیمه کاره گذشتهام را تمام کنم و شاید هم به برخی دوستان مشاوره بدهم.

 

بنایی علی قم /به کارهای حوزوی و دانشگاهی مشغول خواهم شد. هم کار پژوهشی در حوزه و هم تدریس علوم قرآنی در دانشگاه.

 

حسینی عماد قروه قبل از نمایندگی کارمند وزارت نفت بودم. اما بعد از نمایندگی بستگی دارد به اینکه در چه جایی مرا بار دیگر بپذیرند؛ این دست دولتی هاست.

حیدری فخرالدین سقز و بانه قبل از نمایندگی در سازمان بیمه خدمات درمانی و در وزارت رفاه مشغول بودم به همان جا برمیگردم. باید ببینم چه پستی به ما میدهند؟

 

خباز محمدرضا کاشمر/ از خداوند متعال یک فرصت مطالعاتی چهارساله خواسته بودم که محقق شد. در رشته علوم سیاسی و با تجربه چهار دوره اقتصاد کشور از این فرصت مطالعاتی استفاده میکنم.

 

ذاکر سلیمان ارومیه/ به دادگستری و دانشگاه بر می گردم. سابقا دادیار بودم و قاضی و باز هم همین کار را خواهم کرد.

 

رضاحسینی مصطفی شهربابک/ استخدام شهرداری کرج هستم و قبل از انتخابات هم گفتم که بعد از انتخابات از سیاست کناره گیری می کنم و برای تنفس هوای تازه، از سیاست فاصله می گیرم تا بعد دوباره وارد شوم. البته مسئولین استان البرز و دوستان دیگر هم مسئولیت هایی را پیشنهاد کردند اما چون مسئولیتها رفتنی هستند نمیپذیرم. لباس نارنجی هایم را میپوشم تا گل و گیاه خوب بکارم و مدتی با گل و گیاهی که با سیاست کار ندارد کار کنم/

 

زمانی جواد کنگاور/ بازنشسته آموزش و پرورش هستم و بعد از آن نماینده شدم. هنوز معلوم نیست که بعد از این دوره چه بکنم؟ شاید مشاور کمیسیون های مجلس شوم.

 

شاهرخی علی کوهدشت به قوه قضاییه و کار قضاوت برمیگردم.

 

طاهرخانی امیر تاکستان به کارهای روزمره سابقم میپردازم. تدریس در دانشگاه تاکستان و تهران در رشته حقوق بین الملل و رسیدگی به کارهای مطالعاتی عقب افتاده/

 

عباسپور علی تهران /به کارهای دانشگاهی سابقم میپردازم/

 

عباسی اسدالله رودسر/ به آموزش و پرورش و آموزش عالی برمی گردم و به درس و مشقم می رسم

 

علیخانی قدرتالله قزوین/ اولا که به دلیل تشابه اسمی در حوزه انتخابیهام، هنوز معلوم نیست که من حذف شده باشم و منتظر اعلام نظر شورای نگهبان هستم.ثانیا اگر در مجلس نباشم، شما را دعا میکنم! استراحت هم میکنم و به زندگی با خانواده می پردازم. من دیگر بازنشسته شدهام. اما سیاست را طلاق نمیدهم.

 

فروزش پیمان زاهدان /به تدریس آمار در دانشکده کشاورزی کرج ادامه میدهم. البته اگر پیشنهاد دیگری هم به من بشود درباره آن فکر خواهم کرد.

 

فلاحتپیشه حشمتالله اسلامآباد غرب /به ادامه تدریس در دانشگاه در پایه کارشناسی ارشد رشته علوم سیاسی میپردازم.

 

قربانی موسی قائنات قاضی دادگستری هستم. به قوه قضاییه در تهران بر میگردم. البته در دیوان عالی کشور هم فعالیت خواهم داشت.

 

کاتوزیان حمیدرضا تهران /من استاد دانشگاهم و در طول دوره نمایندگی هم یک روز در هفته در دانشگاه امیرکبیر تدریس میکردم. بعد از دو دوره نمایندگی به فعالیتهای علمی، آموزشی و پژوهشی خود میپردازم.

 

محبینیا جهانبخش میاندوآب /دنبال کارهای علمی هستم. در دانشگاه آزاد تهران مرکز، رشته علوم سیاسی تدریس می کنم. اگر فضا مناسب شود در راه اندازی یک حزب سیاسی ممکن است فعال شوم و برای فرهنگ سیاسی کشور کارهایی بکنم.

 

محسنی بندپی انوشیروان نوشهر و چالوس /عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی هستم و تمام وقت مباحث مربوط به مسائل زیست محیطی تدریس میکنم.

 

محمدی اقبال مریوان /با توجه به خدمت 30 سالهام در جهاد سازندگی و 17 سال عضو هیات علمی مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی، امیدوارم که دولت از این توان تخصصی و تجربه کاری من استفاده کند. در حوزه وزارت نیرو و کشاورزی هم توانمندیهایی دارم. کمیسیون کشاورزی هم در عوض خدمت فعالانه من میتواند از توان تخصصی من استفاده کند. البته در دانشگاه کردستان هم به صورت پاره وقت تدریس میکنم..

مسعودیریحان

غلامحسین اهر و هریس/ فعلا برنامهای در ذهنم نیست. هنوز تصمیم جدی ندارم.

مقیمی محمدحسین خمین بازنشسته شدهام و می روم سر زندگیم. هیچ برنامه خاصی ندارم.

نصیریقیداری سعدالله زنجان به کار دانشگاهی سابقم در دانشگاه زنجان برمیگردم و میروم سر کلاس درسم.

وارطان گیورک ارامنه جنوب برنامه خاصی ندارم.

یوسفنژاد علیاصغر ساری /باید منتظر بشوم و ببینم که چه می شود. پیشنهاداتی از برخی وزارتخانه ها دارم. کارمند وزارت صنایع هم هستم. باید ببینم چه پستی به من خواهند داد. تدریس مهندسی صنایع در دانشگاه آزاد مازندران را هم ادامه میدهم/قدس آنلاین


ویدیو : پس از نمایندگی چه می کنید؟