پسران شرور قمه بدست نارمک 5 خودرو را تخریب کردند/ضارب اصلی 15 سال دارد :



5 پسر شرور مست که اقدام به درگیری و تخریب 5 خودرو با قمه کرده بودند، توسط پلیس پایتخت دستگیر و روانه کلانتری شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،ساعت 23:02 چهاردهم دی ماه در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران بزرگ مبنی بر درگیری و شرارت و تخریب در میدان 90 محله نارمک ماموران گشت انتظامی کلانتری 127نارمک به محل حادثه اعزام شدند .

در بررسی های پلیسی مشخص گردید تعدادی جوان که در میدان بوده در حالت مستی با یکی از شهروندان درگیر شده و این افراد شرور شروع به تخریب 5 عدد خودرو نموده اند و از محل متواری شدند که دو دستگاه موتور سیکلت از متهمان به جا مانده است .

دو نفر از این افزاد به هویت های "منصور" و شایان" در حین فرار کردن دستگیر و فرد ضارب اصلی به هویت "احسان" 15 ساله در روبروی مجتمع دنیای نور و دو نفر به هویتهای" آصف" و عادل" نیز در میدان هلال احمر دستگیر شدند .

در ادامه متهمان به کلانتری منتقل و اظهارات آنان اخذ گردیده که با توجه به اعترافات آنها در میدان 90 محله نارمک باعث ایجاد مزاحمت شده و شهروندی با آنها درگیر شده که با یک قبضه قمه در حالت مستی اقدام به تخریب پنج دستگاه خودرو نموده اند و از محل متواری می شوند.

فرد ضارب اصلی که 15سال بیشتر سن ندارد در تحقیقات پلیسی بیان داشت: قبول دارم من قمه را از منصور گرفتم و شروع به تخریب نمودم.

سرهنگ علی احمد نادری،سرکلانتر چهارم پلیس پایتخت درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در این خصوص پرونده ای در کلانتری 127نارمک تشکیل و متهمان به جرم شرارت و تخریب اموال خصوص شهروندان بنا به دستور مقام قضایی جهت سیر مراحل قانونی در اختیار ماموران پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفتند.


 اخبار حوادث  - باشگاه خبر  نگاران 


ویدیو : پسران شرور قمه بدست نارمک 5 خودرو را تخریب کردند/ضارب اصلی 15 سال دارد