پریوش نظریه در «تاج محل»!!! : پریوش نظریه بازیگر قدیمی سینمای ایران که طی سالهای ...



پریوش نظریه , بیوگرافی پریوش نظریه , پریوش نظریه instagram
پریوش نظریه بازیگر قدیمی سینمای ایران که طی سالهای اخیر با وسواسی فراوان به انتخاب نقش دست می زند در تازه ترین تجربه کاری اش در فیلمی با عنوان «تاج محل» به کارگردانی جوانی به نام دانش اقباشاوی ایفای نقش خواهد کرد.
به گزارش شبکه ایران پریوش نظریه بازیگر قدیمی سینمای ایران که طی سالهای اخیر با وسواسی فراوان به انتخاب نقش دست می زند در تازه ترین تجربه کاری اش در فیلمی با عنوان «تاج محل» به کارگردانی جوانی به نام دانش اقباشاوی ایفای نقش خواهد کرد. چنان که «بانی فیلم» خبر داده پریوش نظریه تنها بازیگر شناخته شده این فیلم است و بقیه بازیگران آن از میان چهره‌های تئاتری و بومی انتخاب شده‌اند.
فیلمنامه «تاج محل» توسط روزنامه نگاری به نام کریم نیکونظر نوشته شده و مضمونی اجتماعی دارد. این جدیدترین تجربه بازیگری پریوش نظریه بعد از «مروارید» (سیروس حسن‌پور) است. نکته جالب اینجاست که این فیلم نیز مثل «تاج محل» در جنوب کشور فیلمبرداری شده است. فیلم جدید اقباشاوی چندی قبل کلید خورده و قرار است تمام صحنه‌های آن در آبادان فیلمبرداری شود. پیش از این اعلام شده بود که رضا میرکریمی تهیه‌کننده این فیلم است.
«تاج محل» از تولیدات اخیر حوزه هنری است و بعد از «خسته نباشید» (محسن قرایی) و «حوض نقاشی» (مازیار میری) سومین تولید سال 91 حوزه به حساب می‌آید.
این اولین فیلم بلند سینمایی دانش اقباشاوی است که پیش از این به عنوان دستیار کارگردان و برنامه‌ریز در پروژه‌هایی چون «روز رستاخیز»، «هیچ»، «به رنگ ارغوان»، «شب»، «هر شب تنهایی» حضور داشته است.... / شبکه ایران


ویدیو : پریوش نظریه در «تاج محل»!!!