پرهزینه ترین فیلم های سال2014 +تصاویر و میزان هزینه : 4 عدد از فیلم‌های سال ...



4 عدد از فیلم‌های سال 2014 جزء 30 فیلم پرهزینه تاریخ سینما هستند. آخرین قسمت از سه گانه هابیت با 250 میلیون دلار، گران‌ترین فیلم سال گذشته لقب گرفت.

 مهم ترین فیلم های هالیوودی در پاییز 2016 تصاویر , تصاویر قدیمی‌ترین عکس‌ها از برگزاری حج , تصاویر بزرگ ترین پل طبیعی دنیا

 

هرگاه صحبت از فیلم‌های هالیوودی می‌شود، این تفکر به عنوان فلسفه فیلم‌سازی در ذهن شکل می‌گیرد که برای به دست آوردن درآمد فروش بالای یک فیلم باید برای آن خرج بالایی نیز بشود. در سال گذشته در مورد سینمای هالیوود این مسئله بیش از هر زمان دیگری خود را نشان داد.


آمارها از هزینه‌های ساخت فیلم‌ها در هالیوود نشان می‌دهد که از صدها فیلم پرهزینه در تاریخ این صنعت، در حدود 27 فیلم در دو سال گذشته کلید خورده‌اند و در سال 2014 به‌تنهایی 12 تا از پرهزینه‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما بر روی پرده رفته‌اند. 4 تا از فیلم‌های سال 2014 جزء 30 فیلم پرهزینه تاریخ سینما هستند.
فیلم‌هایی که در ادامه مطلب به آن‌ها اشاره خواهیم کرد، پرهزینه‌ترین فیلم‌های سال 2014 در دنیا هستند.


گودزیلا
هزینه ساخت: 160 میلیون دلار
در سال 2014 آخرین نسخه از فیلم گودزیلا به صورت سه بعدی دیجیتال با سروصدای زیاد اکران شد. بخش اعظمی از هزینه‌های ساخت این فیلم مختص خلق جلوه‌های ویژه فوق العاده برای زنده کردن این هیولای محبوب ژاپنی بوده است. نسخه جدید از فیلم کلاسیک گودزیلا در سال 2014 توانست درآمدی درحدود 500 میلیون دلار در سطح جهان داشته باشد.

 

کامل ترین آموزش حرفه ای آرایش صورت تصاویر , کوچک ترین شارژر دنیا تصاویر , تصاویر گران قیمت ترین و شیک ترین هواپیماهای جهان

 

در میان ستارگان
هزینه ساخت: 165 میلیون دلار
فیلم Interstellar یک فیلم سینمایی در ژانر علمی تخیلی است که داستان آن حول محور سیاره ها و زمان می‌گردد. قهرمان فیلم به دنبال سیاره ای جدید و مناسب برای زندگی انسان ها است. آخرین ساخته کریستوفر نولان در واقع برداشتی آزاد از فیلم 2001: A Space Odyssey استنلی کوبریک شناخته می‌شود. فیلم در میان ستارگان در مجموع توانست فروش 477 میلیون دلاری در سطح بین المللی داشته باشد.

 

کوچک ترین آتشفشان دنیا که میتوانید از آن بالا رفت تصاویر , خطرناک‌ترین شهر بازی‌های دنیا تصاویر , جدید ترین تصاویر الهام کردا

 

قهرمان بزرگ 6
هزینه ساخت: 165 میلیون دلار
قهرمان بزرگ 6 یکی از فیلم‌های موفق کمپانی دیزنی در سال 2014 به شمار می‌رود که داستان آن حس و حال شخصیت‌های قهرمان محور شرکت Marvel را دارد. قهرمان بزرگ 6 توانست مرزهای ساخت فیلم انیمیشن را در سال 2014 بشکندو با معرفی تکنیک جدیدی با عنوان Hyperion تصاویر فوق العاده ای در فیلم خلق کند. داستان فیلم در شهر سان فرانسوکیو!!! روایت می‌شود که دران هیرو هامادا یه نابغه روباتیک قصد دارد یک تیم حرفه ای از قهرمان ها را تشکیل دهد.

 

آموزش فیلم بافت تصاویر در فتوشاپ , ترسناک ترین مکان های دیدنی برای شجاع ترین ها تصاویر , فیلم هایی که بی صبرانه منتظرشان هستیم تصاویر

 

طلوع سیاره میمون ها
هزینه ساخت: 170 میلیون دلار
کسانی که فیلم سیاره میمون ها را در گذشته دیده‌اند با داستان فیلم آشنایی دارند. یک گروه میمون ها که از نظر ژنتیکی پیشرفته و باهوش هستند به یک خطر جدی برای نسل بشر تبدیل می‌شوند.
در نسخه جدیدی این فیلم رقابت بر سر میمون ها با رهبری سزار و انسان ها برای بقای نسل ادامه دارد. با این تفاوت که این بار جلوه‌های ویژه کامپیوتری نبرد انسان ها و میمون ها را بسیار طبیعی تر از قبل جلوه می‌دهد.

 

زیبا ترین تصاویر ماشین , چاق‌ترین پسر دنیا به مدرسه رفت تصاویر , تصاویر گران‌ترین ساختمان‌های دنیا

 

لبه فردا
هزینه ساخت: 178 میلیون دلار
لبه فردا یک فیلم دیگر در ژانر علمی تخیلی با بازی تام کروز و امیلی بلانت در سال 2014 است که با وجود داستان و موضوع خلاقانه موفقیت چندان زیادی از نظر فروش نداشته است.
بیل کیچ با بازی تام کروز یک درجه دار ارتش است که تا به حال در نبرد واقعی شرکت نکرده است. پس از اعزام به یک مأموریت با اتفاقاتی که برای وی رخ می‌دهد وارد یک چرخه زمانی شد و با هر بار مرگ به نقطه آغاز مأموریت خود باز می‌گردد.

 

related image عجیب ترین انسان های دیده شده طول تاریخ تصاویر , روابط غیراخلاقی ترامپ با بازیگر فیلم های مستهجن تصاویر , لیام همسورث و کیت وینسلت در نمایش ویژه فیلم خیاط تصاویر

 

مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2
هزینه ساخت: 200 میلیون دلار
مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2 پنجمین قسمت از سری فیلم‌های مرد عنکبوتی از سال 2002 تا کنون است. در این قسمت از سری مرد عنکبوتی نیز اندرو گارفیلد به جای توبی مگوایر در نقش پیتر پارکر یا همان مرد عنکبوتی بازی می‌کند. مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2 نتوانست در گیشه آمریکا فروش خوبی داشته باشد و از نظر منتقدین نیز مورد توجه قرار نگرفت اما با 700 میلیون دلار فروش بین المللی خوبی داشت.

 

سعید سمور قمه کش دستگیر شد فیلم و تصاویر , پربیننده ترین تصاویر دنیا , نزدیک ترین تصاویر به امامان

 
مردان اکس: روزهای آینده در گذشته
هزینه ساخت: 200 میلیون دلار
آخرین قسمت از سری فیلم‌های مردان اکس از نظر هزینه ساخت با مرد عنکبوتی جدید در سال 2014 برابر بود اما به نسبت بیشتر مورد توجه تماشاگران آمریکایی و منتقدین فیلم قرار گرفت. داستان قسمت جدید از سری فیلم‌های مردان اکس ترکیبی از نسخه حال حاضر مردان اکس و نسخه جوان تر آن‌ها در مبارزه برای جلوگیری از برخی فجایع تاریخی را روایت می‌کند.

 

حاشیه های اکران خصوصی فیلم سلام بمبیی تصاویر , تصاویر عجیب ترین وسایل نقلیه هوایی , حضور آیشواریا رای در فیلم سلام بمبیی 2 تصاویر

 

ترانسفورمرز: عصر انقراض
هزینه ساخت: 210 میلیون دلار
عصر انقراض به عنوان یکی از گران‌ترین و پرهزینه‌ترین فیلم‌های سال 2014 یکی از فیلم‌هایی است که کمترین امتیاز از نظر منتقدین در سال گذشته کسب کرده است. با این حال نظران منفی نسبت به آخرین قسمت از سری فیلم‌های ترانسفورمرز باعث نشد تا تماشاگران در سرتا سر دنیا به تماشای این فیلم نروند. فروش کل عصر انقراض در سال 2014 بیش از 1 میلیارد دلار بود که همین امر ساخت قسمت جدید را برای این سری فیلم تضمین کرد.

 

دکوراسیون هتل واند، لوکس ترین هتل آسیا تصاویر , بیوگرافی داوود رشیدی جدید ترین تصاویر وی , تصاویر لوکیشن فیلم زاپاس

 

هابیت: نبرد پنج ارتش
هزینه ساخت: 250 میلیون دلار
آخرین قسمت از سه گانه هابیت با عنوان نبرد پنج ارتش در سال 2014، پرهزینه‌ترین فیلم سال گذشته نیز بوده است. در واقع آخرین قسمت از سه گانه هابیت را می‌توان جزء 15 فیلم پرهزینه تاریخ سینما دانست. فیلم هابیت: نبرد پنج ارتش که بر گرفته از داستان کوتاهی از J.R.R. Tolkien با همین نام است توانست بیش از 750 میلیون دلار در سطح جهانی درآمد داشته باشد.

 

تصاویر ساره بیات در فیلم لابی , شیک ترین مدل کت های زنانه 2016 تصاویر , همه چیز درباره فیلم فروشنده اصغر فرهادی تصاویر

 

اخبار فرهنگی و هنری - سینما خبر


ویدیو : پرهزینه ترین فیلم های سال2014 +تصاویر و میزان هزینه