پرتاب بشقاب نماینده به سمت استاندار :   روزنامه مردمسالاری نوشت: در حاشیه ورود ...



 

روزنامه مردمسالاری نوشت:

در حاشیه ورود آیت الله لاریجانی به کهگیلویه و بویراحمد درگیری فیزیکی بین نماینده مردم گچساران در مجلس و استاندار بوجود آمد .

به گزارش آتی، قبل از ورود آیت الله لاریجانی به استان کهگیلویه و بویراحمد نماینده ولی فقیه، استاندار و جمعی از مسئولان استانی در فرودگاه یاسوج منتظر ورود رئیس قوه قضائیه بودند که قوام نوذری استاندار خطاب به حسینی نماینده گچساران گفت: چرا در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان دروغ گفتید؟

این گفته موجب عکس العمل شدید نماینده گچساران و پرت کردن بشقابی به سمت استاندار شد و طرفین در حال مشاجره بودند که هواپیمای حامل آیت الله لاریجانی به زمین نشست و بحث خاتمه یافت. پیش از این حسینی در اعتراض شدید بر ناامن بودن فضای مدیریتی با تودیع مدیر کل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان مخالفت کرده و گفته بود:از این به بعد اجازه بی حرمتی به مدیران استان را به کسی نخواهد داد و جلسه را به نشانه اعتراض ترک گفت.

آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین منتظری رئیس دیوان عدالت اداری، حجت الاسلام و السملین کریمی معاون قضایی رئیس قوه قضائیه و برخی دیگر از مقامات این قوه برای بررسی مشکلات قضایی مردم به این استان سفر کرده اند..../تحلیل:تابناک


ویدیو : پرتاب بشقاب نماینده به سمت استاندار