پدر چاقو خورد و پسر کشته شد... : فرمانده انتظامی استان لرستان از شناسایی دو ...


فرمانده انتظامی استان لرستان از شناسایی دو متهم به قتل متواری «میثم حمزه‌لو» خبر داد و گفت: با شناسایی و کسب اطلاعات اولیه به زودی این دو متهم دستگیر می‌شوند. فرمانده انتظامی استان لرستان از شناسایی دو متهم به قتل متواری «میثم حمزه‌لو» خبر داد و گفت: با شناسایی و کسب اطلاعات اولیه به زودی این دو متهم دستگیر می‌شوند.

سردار کاظم علیزاده با بیان اینکه پرونده این حادثه به پلیس آگاهی ارجاع داده شده است گفت: در ساعت1:30 بامداد چهارشنبه ششم مهر خبری مبنی بر نزاع خیابانی بین چهار نفر بر سر اختلافات قبلی به پلیس گزارش شد که به دنبال آن ماموران پس از حضور در محل حادثه متوجه شدند دو نفر در جریان این نزاع زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی استان لرستان ادامه داد: متهمان پیش از حضور پلیس از محل متواری شدند.

وی افزود: 24 ساعت پس از وقوع این نزاع، پدر میثم که در جریان این درگیری به شدت به وسیله ضربات متعدد چاقو زخمی شده بود به پلیس مراجعه کرد و از فوت پسرش به علت شدت جراحات وارده خبر داد که پس از شنیدن این خبر ماموران پلیس بررسی موضوع را به طور ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

علیزاده با بیان اینکه تاکنون خبری در تایید مربی اسکواش بودن مقتول به دست ما نرسیده است درباره محل این درگیری گفت: این حادثه در خیابان فردوسی خرم‌آباد به وقوع پیوسته است.

فرمانده انتظامی استان لرستان از شناسایی و کسب اطلاعات اولیه دو متهم فراری خبر داد و گفت: با اطلاعات به دست آمده و تلاش پلیس به زودی دو متهم فراری دستگیر می‌شوند.

منبع: ایسنا



ویدیو : پدر چاقو خورد و پسر کشته شد...