١٧٠ موضوع و فرضیه در پرونده اسیدپاشی اصفهان :    اخباراجتماعی  - پلیس اعلام ...



اسیدپاشی در اصفهان , رنج‌‌های یکی از قربانیان اسیدپاشی سریالی اصفهان , قربانی اسیدپاشی 93در اصفهان

 

 اخباراجتماعی  - پلیس اعلام کرد :
١٧٠ موضوع و فرضیه در پرونده اسیدپاشی اصفهان

١٧٠ فرضیه و موضوع پلیسی، برای راز گشایی از پرونده اسیدپاشی سریالی اصفهان، روی میز کارآگاهان قرار دارد. این درحالی است که سرنخ‌های پلیسی در مرحله رسیدن به نتیجه قرار گرفت و پلیس از زمینگیری عامل اسیدپاشی خبر داد.

گذشته تا ٢٣ مهر ماه ٤ دختر جوان را قربانی کرده بود بعد از گذشت ماه‌ها به مرحله رازگشایی رسید.

 

به گزارش ایسنا، سردار عبدالرضا آقاخانی رئیس پلیس استان اصفهان روز چهارشنبه در رابطه با عملیات تیم پلیسی برای شناسایی عامل اسیدپاشی گفت: «از همان زمان با تشکیل پرونده، تیم ١٥ نفره از بهترین کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی کشورهمه تلاش خود را برای دستگیری اسیدپاش به کار گرفتند.

 

بالاترین اولویت پلیس در استان حل پرونده اسیدپاشی است و با کارهایی که تا کنون انجام شده به نکات قابل توجه و خوبی رسیده‌ایم و کارهای پلیسی و اسنادی که در دست داریم بسیار امیدوار کننده است،‌ پلیس در چنین پرونده‌هایی باید سناریو‌های مختلف را در نظر بگیرددر این مدت هم پلیس بیش از ١٧٠ موضوع را در بحث اسید پاشی بررسی‌شده، کارآگاهان با شگردهای ویژه موضوع اسیدپاشی را دنبال می‌کنند و این پرونده به نقطه رسیدن به نتیجه نزدیک شده است.

 

با این حال موضوع اسیدپاشی تأثیر منفی در اعتماد مردم به پلیس نداشته و استان اصفهان تاکنون کمترین پرونده اسیدپاشی را در کشور داشته است.» آقاخانی در پاسخ به این سوال که احتمال خروج عامل اسیدپاشی از کشور چقدر است؟ گفت: بعید می‌دانم مجرم از کشور خارج شده باشد، با توجه به اطلاع رسانی‌های پراکنده و غیرشفاف به نظر می‌رسد مجرم زمین‌گیر شده به همین دلیل شناسایی آن سخت است، اما حتما شناسایی می‌شود.

 

 اخباراجتماعی  - ایسنا


ویدیو : ١٧٠ موضوع و فرضیه در پرونده اسیدپاشی اصفهان