ولنجک را بی‌خیال چه خبر از میرزای شیرازی؟ : اخبار سیاسی - ولنجک را بی‌خیال ...



مترو میرزای شیرازی , قنادی طلایی میرزای شیرازی , شیرینی طلایی میرزای شیرازی

اخبار سیاسی - ولنجک را بی‌خیال چه خبر از میرزای شیرازی؟

 

همین كنار، یك خیابان آن‌طرف‌تر، خیابان میرزای شیرازی مدنظر است و یك ساختمان چهار طبقه در یك كوچه؛ این را به یاد داشته باشید. حالا در شمالی‌ترین نقطه تهران یعنی ولنجك، پمپ‌بنزین، گل‌فروشی و باز هم یك ساختمان اما این‌یکی بزرگ‌تر از ساختمان قبلی اما سه طبقه. 

 

 ماكتی از دفتر رئیس‌جمهور در شمال شهر

هوشمندانه است كه ساختمانی در شمال پایتخت را محل استقرار رئیس‌جمهور سابق معرفی كنند؛ هواداران محمود احمدی‌نژاد را هر هفته قبل به آنجا بخوانند تا معاون اول بیاید و برای آنها از پرونده قضایی‌اش بگوید.

 

سایت دولت بهار هم اینگونه روایت كند: «جلسه‌ای با حضور جمعی از اعضای هما (هواداران محمود احمدی‌نژاد) و محمدرضا رحیمی برگزار شد. در این جلسه رحیمی به تشریح فرایند طی‌شده در ماجرای پرونده قضایی خود پرداخت. وی در این جلسه گوشه‌ای از پشت‌پرده پرونده یادشده و دست‌های پنهان را بازگو كرد و وعده داد پس از انتشار قطعی حكم دادگاه كه بیش از 100روز از مهلت صدور آن گذشته، بخش‌های دیگری از پشت‌پرده پرونده را بازگو كند. رحیمی در این جلسه از صداوسیما خواست برای روشن‌شدن ماجرا در افكار عمومی تمامی جلسات دادگاه خود را كه بطور كامل فیلمبرداری شده پخش كند. 

 

به دلیل محرمانه‌بودن بسیاری از مطالب مطرح‌شده در سخنان محمدرضا رحیمی دولت بهار از انتشار محتوای جلسه معذور است!» البته این جلسه حقیقت دارد چون دو عكس هم منتشر شد یكی احمدی‌نژاد كه بر بالای پله‌ها ایستاده بود و صحبت می‌كرد و تصویر دیگر هم محمدرضا رحیمی را نشان می‌داد كه در حال پایین‌آمدن از پله‌ها بود. چند جوان هم بودند كه می‌شود جمعیت آنها را در تصویر بالغ بر 20 تا 30 نفر تخمین زد.

 

 این جوانان پس از خروج از ساختمان ولنجك بالاخره شاید به دوستان و آشنایان خود حضور در این ساختمان را اطلاع داده باشند تا برای آنها مایه مباهات باشد که به این درجه از نزدیكی به مرد بهاری رسیده‌اند و به محل استقرار او راه یافته‌اند! اما آن ساختمان برای چیست؟

 

نمی‌توان قاطعانه گفت كه سه طبقه ولنجك فقط یك ماكت از دفتر رئیس‌جمهور ودولتمردان دهم است اما برخی شواهد این موضوع را نشان می‌دهد. ساختمان ولنجك سه‌طبقه است. آنطور كه از شواهد پیداست هر یك از افراد نزدیك به احمدی‌نژاد دارای یك اتاق در این ساختمان هستند مثلا غلامحسین الهام، ثمره‌هاشمی و... و دفتر احمدی‌نژاد هم در طبقه سوم است پس عملا اگر همه اتاق‌های نزدیكان احمدی‌نژاد را در یك طبقه فرض كنیم و اتاق احمدی‌نژاد را در طبقه فوقانی، تنها یك طبقه خالی باقی می‌ماند. درباره این یك طبقه هم وقتی به اخبار مربوط به فعالیت‌های دولتمردان دهم مراجعه می‌شود متوجه می‌شویم به برگزاری مراسم‌هایی به مناسبت‌های مختلف در ساختمان ولنجك تعلق دارد. با این حساب و كتاب غیرعلنی، پس هیچ طبقه‌ای برای دانشگاه ایرانیان باقی نمی‌ماند.

 

مهم‌تر از این هم اظهارات اخیر الهام است كه گفته بود: «ولنجك ترافیك زیاد است و افرادی می‌‌‌روند و می‌‌‌‌آیند.» او این كلمات را در پاسخ به سوالی درباره فعالیت‌های انتخاباتی احمدی‌نژادی‌ها گفته بود. حال این سوال مطرح می‌شود كه فعالیت‌های انتخاباتی در كدام طبقه است چون همه طبقات پر شده و دیگر جایی برای باقی فعالیت‌ها نمی‌ماند.

 

شنیده شده برخی گزینه‌های مدنظر برای قرار گرفتن در لیست انتخاباتی تیم احمدی‌نژاد به این ساختمان دعوت می‌شوند كه ازجمله آنها مهدی فیروزان مدیرعامل شهركتاب است كه حضورش در ساختمان ولنجك اینگونه تعریف شده است: «مهدی فیروزان گوشی تلفن خود را جواب می‌دهد و متوجه می‌شود كسی كه پشت خط منتظر بوده، محمود احمدی‌نژاد رئیس دولت سابق است، شوكه می‌شود و سپس حیرت می‌كند كه چرا احمدی‌نژاد می‌خواهد به دیدن او در شهر كتاب بیاید. فیروزان در قبال احمدی‌نژاد كه اصرار داشت به شهر كتاب برود، پیشنهاد می‌كند خود به دیدن او در ولنجك برود. نهایتا نیز این اتفاق می‌افتد و مدیرعامل شهر كتاب برای دیدن احمدی‌نژاد و صحبت با او به منطقه شمالی تهران می‌رود. » عدم تمایل احمدی‌نژاد به حضور افراد موردنظرش در ساختمان ولنجك هم یك علامت سوال بزرگ و شاید تاییدی بر ادعای «آرمان» باشد كه در ادامه بدان اشاره می‌شود. 

 

 ساختمانی بی‌نام و نشان

به نظر می‌رسد همانطور كه در ابتدای گزارش اشاره شد ساختمان ولنجك تنها ماکتی است كه ظاهر فعالیت‌های حامیان و نزدیکان احمدی‌نژاد را پوشش می‌دهد و فعالیت‌های اصلی در ساختمانی دیگر در خیابان میرزای شیرازی انجام می‌شود. ساختمانی كه هیچ نام و نشانی ندارد. باید ‌میهمان از پیش تعیین‌شده باشی كه در را باز كنند و مدتی در طبقه همكف منتظر تا صدای «بفرمایید بالا» را بشنوی. از سوی جوانی به اتاقی هدایت می‌شوید كه یك تلویزیون و چند مبل دارد كه مشخص است اتاق اصلی نیست بلكه اتاق انتظار است.

 

در زمان حضور در آن اتاق مشخص نیست طبقه موردنظر چند اتاق دارد اما می‌شود حدس زد هر طبقه 3 یا 4 اتاق دارد. آرام است اما تردد دارد. بعد از كمی توقف در اتاق انتظار به اتاق دیگری كه ‌میهمان هستید، دعوت می‌شوید كه با صنایع دستی تزیین شده است. ‌میهمان هستید و نباید بیش از اندازه سوال بپرسید پس آرام می‌نشینید تا میزبان سوال كند. «چرا تمایل داشتید به اینجا بیایید؟» شما هم صادقانه می‌گویید كه برای اطلاع از اوضاع دولت دهم. می‌خندد و می‌گوید: از آنچه آنها را تهمت می‌داند و تاكید دارد كه هیچ پاسخی به آنها نخواهند داد. 

 

سوال می‌پرسد از واكنش‌ها به ادعاهایی كه درباره نزدیکان احمدی‌نژاد مطرح می‌شود و انتظار دارد صراحت را فراموش نكنید پس تا آنجا كه نیاز است به او پاسخ می‌دهید. خیلی‌ها در آن ساختمان هستند، این را از رفتار افراد حاضر در ساختمان می‌توان فهمید. ساختمانی بی‌نام‌ونشان كه اعضای اصلی تصمیم‌گیر نزدیکان احمدی‌نژاد در آن مستقرند. اینجا ترافیك نیست چون یك كوچه گمنام است با یک میوه‌فروشی بر سر آن. ساختمانی كه بهترین مكان برای تصمیم‌گیری‌های مهم است؛ ساختمانی برای ترسیم آینده احمدی‌نژادی‌ها... 

 

 «رادیو هما» هم محل دارد!

دیروز خبر رسید طرفداران مشایی و احمدی‌نژاد می‌خواهند رادیو راه‌اندازی كنند. اما مكان این رادیو دیگر خیابان میرزای شیرزای نیست؛ بلكه تصور می‌شود در طبقه دوم یا سوم ساختمانی قدیمی است كه یكی از مسئولان هما در آنجا حضور دارد. محمد محمدی، مسئول كمیسیون فرهنگی هما (هواداران محمود احمدی‌نژاد) به یكی از رسانه‌ها گفته است كه درحال حاضر ما در حال فراهم‌‌كردن مقدمات لازم برای ایجاد یك شبكه رادیویی هستیم.

می‌خواهیم «رادیو هما» را فعال ‌كنیم اما همه اینها منوط به این است كه بودجه مشخصی داشته باشیم. خیلی از دوستان هستند كه مبالغ هنگفتی در ماه به ما كمك می‌كنند. به‌هرحال كمیسیون هم در حال رایزنی درباره نوع پول‌هایی است كه به ما كمك می‌شود. 

اخبار سیاسی - آرمان

 

 

 


ویدیو : ولنجک را بی‌خیال چه خبر از میرزای شیرازی؟