وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: نصف‌النهارمکه‌راجایگزین‌نصف‌النهارگرینویچ می‌کنیم‌ :



رشته فناوری اطلاعات و ارتباطات , وزیر اطلاعات مدیران 2 تابعیتی را برکنار می کنیم , جشنواره ملی فناوری اطلاعات و ارتباطات

تازه‌ترین ادعای وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

نصف‌النهارمکه‌راجایگزین‌نصف‌النهارگرینویچ می‌کنیم‌

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در تازه‌ترین ادعای خود گفته که این وزارت‌خانه تلاش‌ خواهد کرد «نصف‌النهار مبداء مکه را جایگزین نصف‌النهار گرینویچ» کند.

محمدحسن نامی٬ این مطلب را طی سخنانی در حسینیه چهارده معصوم قم بیان کرده و گفته است: «کعبه در مرکز جهان قرار گرفته و اینکه از سمت راست به چپ دور این خانه عظیم می‌گردیم به این دلیل است که گردش سلول‌ها در بدن، ‌گردش خون در بدن، ‌گردش زمین به دور خورشید همه از سمت راست به چپ است.»

وزیر ارتباطات در بخش دیگری از سخنان خود درباره چگونگی مخابره صدا و تصویر امام دوازدهم (عج) پس از ظهور به سراسر جهان سخن گفته و اظهار داشت: با بهره گیری از تكنولوژی جدید می توان به در زمان ظهور صدا و تصویر امام عصر(عج) را پخش كرد.

به گزارش قم نیوز، دكتر محمد حسین نامی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حسینیه چهارده معصوم قم با اشاره به دیدگاهش در خصوص پخش صدا و تصویر امام زمان(عج) گفت: در روایات ما آمده است كه صدا و تصویر امام عصر(عج) هنگام ظهور ایشان به مردم جهان می‌رسد كه با یافته‌های جدید علمی چیز عجیبی نخواهد بود.

بیست و چهار نصف النهار داریم كه یكی از آن نصف النهارها از مبداء‌ مغناطیسی صفر كعبه عبور كرده است. تلاش می‌كنیم نصف النهار مبداء مكه را جایگزین نصف النهار گرینویچ كنیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به موقعیت كعبه گفت: كعبه در مركز جهان قرار گرفته است و اینكه از سمت راست به چپ دور این خانه عظیم می‌گردیم به این دلیل است كه گردش سلول‌ها در بدن،‌ گردش خون در بدن،‌ گردش زمین به دور خورشید همه از سمت راست به چپ است و همه گردش ها در این عالم بر این اساس است.

نامی به دستاوردهای علمی در خصوص لایه‌های آسمان اشاره كرد و عنوان داشت:‌ تاكنون تنها دو خاصیت لایه یونسفر را دانشمندان متوجه شده اند كه یكی از خاصیت‌ها این لایه ها یونیزه شدن مولكول‌های گاز صرفا در این لایه است كه برای ادامه حیات بشری ضروری است. دیگر این كه اگر این لایه وجود نداشت،‌ هیچ ارتباط رادیویی به وجود نمی آمد.‌ لایه یونوسفر دارای قدرت الكتریسیته است و مبداء قدرت آینده است. با این لایه می توان صائقه های مرگبار،‌ رانش،‌ زلزله و طوفان را در نقاطی از جهان به وجود آورد و برخی تلاش می كنند از این لایه بر علیه دیگران استفاده كنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به حمله آمریكا به عراق گفت: ارتباطات عراق در زمان حمله آمریكا به این كشور قطع شد و یكی از فرماندهان عراقی پس ازاشغال عراق گفته بود كه آمریكایی با كسب اطلاعات خط های فیبر نوری از طریق یكی از مهندسین عراقی،‌ خط های فیبرنوری بین قرارگاه ها را بمباران كرد.

محمدحسن نامی که چند ماهی است اداره وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را بر عهده گرفته٬ پیش‌تر از قصد این وزارتخانه برای راه‌اندازی گوگل ارث اسلامی خبر داده بود.

منبع:baharnews.ir

 

 


ویدیو : وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: نصف‌النهارمکه‌راجایگزین‌نصف‌النهارگرینویچ می‌کنیم‌