وحید جمشیدی که بود و چه کرد؟! :     وحید جمشیدی، سرباز نیروی زمینی ارتش بود ...




 

سروش جمشیدی , وحید خزایی , مینا وحید

 

وحید جمشیدی، سرباز نیروی زمینی ارتش بود . او در 26 تیرماه سال جاری در مسیر بازگشت از مسجد مقدس جمکران با یک خودروی واژگون شده مواجه شد و با از خودگذشتگی و ایثار به کمک سانحه دیدگان شتافت که پس از نجات جان سرنشینان آن سانحه، خود با یک خودرو سواری برخورد کرد و به شدت مصدوم شد.

این سرباز وطن که با درجه گروهبانی خدمت می کرد،در این حادثه از ناحیه نخاع، مهره های گردن و پای چپ دچار شگستگی و مصدومیت شد و یک ماه بحرانی را در بیمارستان سپری کرد و در نهایت همزمان با ماه خدا ، به میهمانی خدا رفت.

وحید ، با ایثار و عروج خود نشان داد که مردانگی و انسانیت هنوز در جامعه ما نفس می کشد و اگر کسانی به هنگام سانحه و اتفاق برای دیگران ، حداکثر کاری که می کنند ، روشن کردن دوربین موبایل هایشان است ، هنوز هستند "انسان" هایی که بنی آدم را اعضای یک پیکر می دانند و از محنت دیگران رنج می برند و برای فروکاستن از دردهای هم نوعان خویش ، حتی از جان نیز فروگذار نمی کنند.

برای شادی روح وحید فاتحه ای نثار می کنیم ، از خداوند می خواهیم او را در زمره شهیدان محشور کند و امید آن داریم با نامگذاری خیابانی به اسم این سرباز فداکار وطن یا نامیدن بنایی به اسم او ، درس ایثار او را برای همیشه تکرار کنند و نگذارند که یادمان برود انسانیت هنوز در جامعه ما نفس می کشد.وحید جمشیدی الگویی برای همه ماست ؛ درست مانند همه شهیدانی که حتی حیات مان را هم مدیون آنهاییم..../تحلیل:عصرایران


ویدیو : وحید جمشیدی که بود و چه کرد؟!