واکنش سردار وحیدی به اظهارات وزیر دفاع آمریكا :   سردار سرتیپ پاسدار احمد وحیدی ...



اظهارات گستاخانه وزیر دفاع عربستان , وزیر دفاع , حسام الدین حسین مالزی وزیر دفاع

 

سردار سرتیپ پاسدار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در واكنش به اظهارات وزیر دفاع آمریكا كه در سفر به منطقه خلیج‌فارس مدعی شده بود سیاست‌های ستیزه‌جویانه ایران مایه نگرانی همگان است، گفت:

 

سیاست‌های ایران صلح‌جویانه و در راستای صلح و ثبات در منطقه است و این سیاست‌های جنگ‌افروزانه، سلطه‌طلبانه و مداخله جویانه آمریكاست كه جهان به ویژه منطقه خاورمیانه را متشنج و ناامن كرده است.

به گزارش ایلنا ، سردار وحیدی تصریح كرد: ما با كشورهای منطقه و همسایگان خود روابط خوب و سازنده‌ای داریم و این سران جنگ‌طلب و مداخله‌جوی آمریكایی هستند كه تلاش می‌كنند با طرح مسایل واهی و ایجاد تفرقه، به روابط خوب میان كشورهای منطقه آسیب برسانند.

وی افزود: البته این سناریو نیز در راستای بهانه‌جویی برای تداوم حضور نامشروع و فروش تسلیحات در منطقه است .

وزیر دفاع گفت: مردم منطقه از ایران اسلامی نگران نیستند. مردم منطقه از رژیم جنگ‌طلب آمریكا نگرانند كه با حمله به عراق و افغانستان و حمایت همه‌جانبه و بی‌قید و شرط از رژیم صهیونیستی ، میلیون‌ها نفر را قربانی سیاست‌های تجاوزكارانه خود كرده است.

سردار وحیدی در پایان تصریح كرد: ما بارها اعلام كرده‌ایم توان دفاعی ایران در خدمت صلح و آرامش منطقه است و این را در عمل به اثبات رسانده‌ایم.../ایلنا


ویدیو : واکنش سردار وحیدی به اظهارات وزیر دفاع آمریكا