واكنش فتح‌الله زاده به تربیت بدنی: مگر متهمم كه احضارم كرده‌اند :   مدیرعامل ...



هفته تربیت بدنی , تربیت بدنی , روز تربیت بدنی

 

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به احضار او و حبیب كاشانی به سازمان تربیت بدنی گفت: من فكر می‌كردم سازمان می‌خواهد از من تقدیر كند كه یك تیم تازه تشكیل شده را به نایب قهرمانی در نیم فصل رساندیم اما چه خیال باطلی.

 

علی فتح‌الله زاده در گفت‌وگو با ایسنا، درباره‌ی احضار او و حبیب كاشانی به سازمان تریبت بدنی گفت: هیچ منصفی نمی‌گوید كه استقلال نتایج ضعیفی گرفته است. تیمی كه تازه تشكیل شده در نیم فصل نخست نایب قهرمان لیگ شد. من گله دارم كه چطور از لفظ احضار برای این كار استفاده شده، مگر ما متهم هستیم كه به جایی احضار شویم.

وی افزود: باید حرمت نگه داریم. من واقعا گله‌مند هستم و ابایی از گفتن حقیقت ندارم. فكر می‌كردم اگر قرار است روزی به سازمان تربیت بدنی بروم برای تقدیر است اما چه خیال واهی‌ داشتم.

وی افزود: من از روز اولی كه به استقلال آمدم به گواه مصاحبه‌هایی كه با ایسنا انجام دادم گفتم كه با توجه اینكه تیم تازه تشكیل شده، انتظار قهرمانی نداریم و تنها توقع ما كسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیاست. البته زمانی هم كه به صدر جدول رفتیم گفتم دنبال قهرمانی هستیم و تلاش‌مان را هم می‌كنیم.

فتح‌الله زاده در پاسخ به این سوال كه شنیده می‌شود این هفته هیات مدیره استقلال مشخص می‌شود و سعیدلو هم گفته از این پس بیشتر در اداره باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس دخالت می‌كند گفت: من در رابطه با هیات مدیره اطلاعی ندارم. سعیدلو رییس مجمع است و می‌تواند در این باره تصمیم‌گیری كند.

او دخالت می‌تواند هم بكند و حق قانونی‌اش است. ولی كلا می‌گویم اینكه بگوییم استقلال نتایج ضعیفی گرفته من به این حرف اعتقاد ندارم. ما با این همه مشكلات و بی‌عدالتی‌ها تیم دوم جدول هستیم و این به معنای ضعیف بودن استقلال نیست.

وی در پاسخ به این سوال كه آیا تنها بودن در باشگاه استقلال بار زیادی را بر روی شما به وجود نیاورده گفت: بار زیادی بوده اما من آن‌ها را تحمل می‌كنم. ضمن اینكه اعتقاد دارم این مساله مشكلی را برای من ایجاد نكرده است. امتیازهایی نظیر تصمیم قاطع گرفتن هم برای من به وجود آورده است.

اما مشكل ما چیزهای دیگر است. ما در 8 روز تیم جدید را تشكیل دادیم و تا اینجای كار با بازیكنان آسیب دیده زیادی روبه‌رو شده‌ایم. با این حال خودمان را خوب جلو آورده‌ایم و در 20 بازی تنها دو باخت داشته‌ایم.

فتح‌الله زاده در پاسخ به این سوال كه اگر شرایط شما مانند پرسپولیس شود، آیا مظلومی را كنار خواهید گذاشت؟ گفت: مطمئن باشید كه شرایط ما مانند پرسپولیس نمی‌شود. تیم ما در بازی دیروز شرایط بدی داشت و باخت بدی داشتیم و از این اتفاق هم ناراحتیم اما باخت به فولاد در غیاب بازیكنان تاثیرگذاری مانند مجیدی، میداودی، صادقی و... تنها یك اتفاق بود كه تمام شد.

وی در پایان گفت: روزی كه همه فكر می‌كردند استقلال در لیگ برتر نمی‌ماند، ریسك كردم و با امیدواری به استقلال آمدم و هم‌اكنون هم به آینده امیدوارم.../ایسنا


ویدیو : واكنش فتح‌الله زاده به تربیت بدنی: مگر متهمم كه احضارم كرده‌اند