هیچ‌کس نبایدارزش‏های اسلامی راکمرنگ کند :         انتقاد مجدد آیت‌اللَّه مکارم ...



 

 

 

طب اسلامی , روزنامه جمهوری اسلامی , انقلاب اسلامی

 

انتقاد مجدد آیت‌اللَّه مکارم شیرازى از برخی مواضع درباره حجاب:

هیچ‌کس حق ندارد ارزش‏های اسلامی را کمرنگ کند


اگر بى‌تدبیرى‏ها از حد بگذرد مردم شهیدپرور با زبان دیگرى سخن خواهند گفت/ مسئولین مراقب سخنان خود باشند و بدانند خانواده شهدا، تمام وفاداران انقلاب اجازه نخواهند مسئله حجاب که از ضروریات اسلام مى‏باشد،زیر سؤال برود.

آیت الله مكارم شیرازی تاكید كرد : هیچ کس در هر مقامى باشد، حق ندارد ارزش‏های اسلامی را کمرنگ یا بى‏رنگ سازد.
به گزارش ایلنا ، آیت‌الله مكارم شیرازی در دیدار علما، امام جمعه و مسئولین شهرستان میانه، ضمن بیان حدیث معروفى از پیغمبر اکرم‏ درباره عوامل پیروزى امت اسلامى و شکست احتمالى آنها اظهار داشت: مردم کشور ما انقلاب کردند و صدها هزار شهید، اسیر و جانباز دادند تا ارزش‏هاى اسلامى را زنده کنند؛ بنابر‌این هیچ کس در هر مقامى باشد، حق ندارد این ارزش‏ها را کمرنگ یا بى‏رنگ سازد.
این مرجع تقلید اضافه کرد:مسئولین مراقب سخنان خود باشند و بدانند خانواده شهدا، نیروى بسیج مخلص، حوزه‏هاى علمیه و تمام وفاداران انقلاب اجازه نخواهند داد مسئله‏اى مانند امر به معروف که از مسلمات قرآن مجید است و مخصوصاً مسئله حجاب که از ضروریات اسلام مى‏باشد و امروز به عنوان رمزى از اسلام در همه جا شناخته مى‏شود زیر سؤال برود.
وی تصریح کردند: اگر بى‌تدبیرى‏ها از حد بگذرد مردم شهیدپرور با زبان دیگرى سخن خواهند گفت.
آیت الله مكارم شیرازی خاطرنشان کرد: مسئولین احترام خود را حفظ نمایند و اجازه دهند هر نهادى به وظیفه خود عمل کند، همچنین قانونگذاران عزیز قوانین شفاف و حساب‏شده بر وفق ارزش‏هاى اسلامى تنظیم کنند.
این مرجع تقلید ادامه داد: قوه‌قضاییه به مقابله با جرائم برخیزد و مجریان محترم به وظیفه اصلى خود که اجراى قوانین است بپردازند و از قلمرو خود خارج نشوند تا همان‏گونه که رهبر انقلاب فرمودند ملت مسلمان و انقلابى ما آسوده خاطر با اتحاد و انسجام وضع داخلى به مقابله با تهدیدات خارجى بپردازد...../تحلیل:ایلنا


ویدیو : هیچ‌کس نبایدارزش‏های اسلامی راکمرنگ کند