هر مرد كویتی كه زن دوم اختیار كند ۱۵ هزار دلار ... :       یك نماینده پارلمان ...



 

 

دلار در مرز 4 هزار تومان , بهترین خودروهای زیر 20 هزار دلار , فروش همسر جوان به قیمت 73 هزار دلار تصاویر

 

یك نماینده پارلمان كویت پیشنهاد كمك ۱۵ هزار دلاری برای مردانی كه زن دوم اختیار كنند را تقدیم مجلس كرد.

 

به گزارش مانیتورینگ فارس به نقل از تلویزیون بی بی سی عربی، در پی افزایش سن ازدواج و دختران كویتی كه هیچ گاه فرصت ازدواج پیدا نمی كنند و همچنین افزایش تعداد زنان مطلقه و شوهر مرده در كویت، "فیصل الدویسان " نماینده پارلمان این كشور پیشنهادی مبنی كمك بیش از ۱۴ هزار دلاری دولت به مردانی كه برای بار دوم و تحت شرایط مشخصی ازدواج كنند، تقدیم مجلس كرد.

 

الدویسان هدف از ارائه این پیشنهاد را جلوگیری از افزایش شمار دختران خوانده و آنرا به نفع زنان می داند زیرا به گفته وی در حالی كه سن ازدواج دختران بالا رفته است و شمار آنان افزایش یافته است، دختران این كشور به ازدواج نیاز دارند بنابراین باید ساز و كاری اندیشیده شود تا از ازدواج مردان كوینی با زنان خارجی جلوگیری به عمل آید.

 

بنا برپیشنهاد الدویسان به هر مرد كویتی كه زن دوم را از جامعه كشورش و به شرطی كه دختر بالای ۴۰ سال، مطلقه و یا شوهر مرده باشد، اختیار كند مبلغ تقریبی ۱۵ هزار دلار كمك خواهد شد.

 

الدویسان اقبال مردان كویتی به ازدواج با زنان خارجی و افزایش شمار دختران كویتی را زنگ هشداری دانست كه در صورت عدم پرداختن به آن، مشكلات اجتماعی ناگواری را در بر خواهد داشت.

 

امروزه معضلات اجتماعی موسوم به پدیده افزایش سن دختران به یكی از مشكلات جدی در كشورهای عربی از جمله كویت و عربستان سعودی در آمده است. برای نمونه این پدیده كشور عربستان را با مشكل مواجه كرده و اسباب نگرانی خانواده ها و حكومت عربستان را فراهم كرده است.


ویدیو : هر مرد كویتی كه زن دوم اختیار كند ۱۵ هزار دلار ...