نوری: با این وضع در آسیا زنگ تفریح می‌شویم : کاپیتان پرسپولیس گفت: با این وضعیتی ...


کاپیتان پرسپولیس گفت: با این وضعیتی که پرسپولیس دارد در آسیا زنگ تفریح می‌شویم. خبرگزاری فارس: نوری: محمد نوری پس از شکست 2 بر یک پرسپولیس مقابل فولاد در پایان این دیدار گفت: بازی در دست ما بود و 3 گل هم در این دیدار زده شد که هر 3 گل را خودمان زدیم اما فولاد هم در نیمه خودش حبس بود و حق‌مان نبود تا بازی را ببازیم. قشنگی فوتبال به همین است  وباید آن را پذیرفت.

وی در مورد چهارمین گل به خودی سوشا مکانی در این فصل گفت: اشتباهات فوتبال جزیی از آن است و نمی‌شود همه را گردن سوشا انداخت. او بدشانس بود و اینطور نیست که بخواهد گل بخورد.

نوری تأکید کرد: تیم باید در نیم‌فصل تقویت شود و اگر این اتفاق نیفتد در آسیا زنگ تفریح می‌شویم و بدون امتیاز مسابقات را ترک خواهیم کرد البته در حال حاضر پرسپولیس بی‌صاحب است و کسی هم نیست جواب هواداران را بدهد.

وی افزود: سیاسی هم آمد و رفت متأسفانه نفر دوم هم نداریم. منتقمی هم نیست و فکر می‌کنم مشکلات را باید خودمان حل کنیم اگر شرایط این طور باشد در ادامه و در مسابقات لیگ قهرمانان آسیادر هر بازی 5 گل و 4 و 3 گل دریافت خواهیم کرد و زنگ تفریح خواهیم شد و همه به ما خواهند خندید. تیم صاحب ندارد، فکر کنم باید خودمان بازیکن بگیریم البته با این وضعیت خودمان هم روی هوا هستیم.

کاپیتان پرسپولیس گفت: از وزارت ورزش می‌خواهم که مشکلات پرسپولیس پیگیری کند در حال حاضر می‌خواهیم یکی بالای سر تیم باشد تا با بازیکنان مذاکره کند شرایط بدی داریم و امیدوارم مشکلات رفع شود تا بتوانیم برای نیم‌فصل دوم تقویت شویم.

نوری در پایان گفت: وقت نیست و بازیکنان خوب هم در حال انتقال به سایر تیم‌ها هستند و هرکس می‌گوید از پرسپولیس پیشنهاد دارد دروغ می‌گوید. در حال حاضر کسی نیست با بازیکنان مذاکره کند ما هم نمی‌توانیم این کار را کنیم ضمن این که با این وضعیت آبروی پرسپولیس هم می‌رود.


ویدیو : نوری: با این وضع در آسیا زنگ تفریح می‌شویم