نماینده مجلس: فتنه‌گران اقتصادی شناسایی و تحت كنترل‌اند : علی‌اصغر زارعی نماینده ...



علی‌اصغر زارعی نماینده تهران و عضو فراكسیون انقلاب اسلامی مجلس در گفت‌وگو با فارس درباره اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها، اظهار داشت: دولت و مجلس زمان زیادی برای بررسی و تصویب قانون هدفمندی یارانه‌ها صرف كردند تا این قانون به بهترین وجه ممكن اجرایی شود.

 

وی با تأكید بر اینكه امروز دولت، مجلس و مردم برای اجرای قانون یارانه‌ها آماده هستند، تصریح كرد: اجرای قانون یارانه‌ها از مهم‌ترین اقدامات دولت دهم و مجلس هشتم خواهد بود.

نماینده تهران در مجلس در ادامه سخنانش یكی از ابعاد مثبت اجرای این قانون را "اصلاح ساختار اقتصادی ایران " دانست كه نقش قابل توجهی می‌تواند در این خصوص داشته باشد.

زارعی یادآور شد: هم‌اكنون چند سالی است كه موضوع اجرای قانون یارانه‌ها در كشور مطرح شده و ضرورت اجرای آن اجماع بین همه نخبگان و آحاد جامعه است و دولت نیز به علت فرصت زیادی كه در اختیار داشته، ابعاد حساس اجرای این طرح را به خوبی شناسایی كرده است.

وی متذكر شد: همه قوا و آحاد مردم و نخبگان كشور برای اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها اجماع دارند و تمامی اقداماتی كه مانع از اجرای این قانون شود نیز از سوی نهادهای ذیربط تحت شناسایی قرار گرفته‌اند.

عضو فراكسیون اصولگرایان مجلس در پایان گفت: فتنه‌گران اقتصادی كه خواهان ایجاد مانع در مسیر اجرای قانون هدفمندكردن یارانه‌ها هستند، شناسایی شده و تحت كنترلند و طبق قانون با آنها برخورد خواهد شد.../فارس


ویدیو : نماینده مجلس: فتنه‌گران اقتصادی شناسایی و تحت كنترل‌اند