نمایش کامل، کامل‌ترین نمایش : اتفاقی که در فوتبال ایران رخ داده، در حال دامن ...



نمایش مشخصات کامل رایانه , نمایش محبوب ترین مطالب روز هفته ماه , کامل ترین آموزش حرفه ای آرایش صورت تصاویر

اتفاقی که در فوتبال ایران رخ داده، در حال دامن گستردن است، در حال دامنگیر شدن است!

مربیانی كه باورمند به كسب نتایج خوب از دل بازی‌های مطلوب هستند، بر تعداد و بر شماره‌شان اضافه می‌شود!


بدون كمترین حاشا، شاهدیم كه لیگ برتر، تماشا دارد و تماشایی‌تر هم می‌شود! سلیقه مردمی فرق كرده است! سلیقه مردم بهبود یافته است! فوتبال را دیدنی می‌خواهند!


بازی‌های هفته‌ای كه گذشت، پر بود از لحظه‌های تماشاوار و تماشاگرپسند! بازی‌های هفته آینده نیز باید لبریز باشند از همین خصلت!

شهرآورد تهران نزدیك است! هشتاد و دومین ‌بار پرده نمایش بالا می‌رود! مردم منتظرند! پرده لحظه‌شماری می‌كند! صحنه بی‌قرار است! صحنه قرار ندارد!


شواهد همه از رخدادهای قشنگ خبر می‌دهند! شواهد همه از پایان خوش چشم‌انتظاری‌ها، گواهی می‌دهند!


فاصله‌ای وجود ندارد! فاصله‌ها، امتیاز به امتیاز، از میان برداشته شد!‌ همه چیز به نمایش موعود بستگی دارد! همه چیز بسته است به عملكرد میدانی استقلال و پرسپولیس!


تا امروز و تا اینك، كارها خوب پیش رفته است! همه چیز در تعادل! ‌همه چیز در تساوی؛ همه چیز در اختیار خود و حالا باید دید، چه خواهند كرد و كدام مجال را برخواهند گزید:


خالق سرنوشت یا اسیر اتفاقات؟
پدیدآورنده و آفریننده، یا دست و پا بسته و بی‌عمل!


استقلال در حالتی است بس نیكو! پرسپولیس در وضعیتی قرار دارد، بس مطلوب! مقدمات شهرآورد هشتادودوم، همه فراهم است! فرصت عالی را تعالی باید كرد! فرصت پیش رو را از دست نباید داد!


مردم منتظرند! مردم چشم‌انتظارند! مردم نمایش تمام‌عیار را لحظه‌شماری می‌كنند! پاسخ این توقع را كامل باید داد! پاسخ این انتظار را به كمال باید داد!

اخبار ورزشی - خبرورزشی


ویدیو : نمایش کامل، کامل‌ترین نمایش