نقشه شوم پزشک قلابی برای سرقت طلا+عکس متهم : نقشه شوم پزشک قلابی برای سرقت ...



نقشه کشیدن برای سرقت در مراسم عروسی , نقشه شوم پلیس قلابی برای دختر 18 ساله , نقشه مستخدم برای سرقت 750 میلیون تومانی

نقشه شوم پزشک قلابی برای سرقت طلا+عکس متهم

پزشک قلابی که به بهانه درمان بیماران آنها را فریب داده و با قرص های خواب آور پول و طلاهای قربانیان را به سرقت می برد، هنگام شکار آخرین طعمه هایش شناسایی و دستگیر شد.

 26 شهریور امسال فردی فردی به همراه همسر و خواهرش با مراجعه به کلانتری 113 بازار به مأموران اعلام کرد :در بازار تهران ، فردی ناشناس به ما نزدیک شد و با معرفی خود به عنوان پزشک به هر سه نفر ما پیشنهاد کار داد و به این بهانه و با خوراندن قرص ، ما را بیهوش کرد و تمام اموال همراهمان را به سرقت برد.
 
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "زورگیری به شیوه بیهوشی " و به دستور شعبه هفتم بازپرسی دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .
 
مالباخته پس از حضور در پایگاه ششم پلیس آگاهی ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : از شهرستان و به قصد خرید داروهای MS همسرم ، به تهران آمدیم . در میدان محمدیه ، به صورت پیاده قصد آمدن به سمت بازار تهران را داشتیم که در بین راه با فردی میانسال و با ظاهری بسیار آراسته ، با کت و شلوار ، عینک دودی و کیف مهندسی آشنا شدیم . این شخص با معرفی خود به عنوان پزشک و متخصص داروساز مدعی شد که صاحب یک داروخانه بوده و قادر است تا داروهای مورد نیاز بیماری همسرم را با قیمت بسیار ارزان برایمان تهیه کند.
 
مالباخته در ادامه اظهاراتش به کارآگاهان گفت : این فرد - پزشک تقلبی - در ادامه اظهاراتش مدعی شد که حاضر است برای من و حتی همسر و خواهرم کار و شغلی در تهران تهیه کند و به بهانه صحبت کردن در این خصوص ، از ما درخواست کرد تا برای ادامه صحبت به پارک شهر برویم . صحبت ها در خصوص شرایط کار و میزان حقوق به توافق رسید تا اینکه به بهانه انجام آزمایش خون ، تست اعتیاد و ... این شخص از ما درخواست کرد تا چند کپسول زردرنگ را استفاده کنیم .

 

ما نیز که در آن شرایط خود را در آستانه تهیه داروهای همسرم و همچنین پیدا شدن شغل برای هر سه نفرمان می دیدیم ، بلافاصله درخواست وی را مبنی بر خوردن کپسول ها قبول کردیم اما چند دقیقه پس از خوردن کپسول ها بیهوش شدیم و سه روز بعد زمانیکه به هوش آمدیم ، خود را در بیمارستان مشاهده کردیم و متوجه شدیم که مبلغ 5 میلیون تومان پول خرید داروهای همسرم و همچنین طلاهای همسرم به سرقت رفته است .
 
همزمان با آغاز رسیدگی به پرونده و در شرایطی که کارآگاهان در حال انجام اقدامات پلیسی از شاکی پرونده و همسر و خواهر وی بودند ، پرونده مشابه دیگری نهم مهر ماه به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد که در آن پرونده نیز زن و شوهر جوانی از سوی یک پزشک قلابی و به همان شیوه وشگرد بیهوش و مورد سرقت اموال قرار گرفته بودند .
 
این زن و شوهر جوان پس از حضور در پایگاه هفتم، در اظهاراتی مشابه به کارآگاهان عنوان کردند: برای تهیه وام به بانک شعبه خیابان بهشت مراجعه کرده اما به علت نبودن رئیس بانک ، برای استراحت به داخل پارک شهر رفتیم .

 

در داخل پارک فردی حدودا 50 ساله و با ظاهری کاملا آراسته و مرتب به ما نزدیک شد و با معرفی خود به عنوان پزشک مدعی شد که قصد استخدام یک زن و شوهر به عنوان سرایه دار و همچنین کار در داروخانه را دارد .

 

زمانی که در خصوص میزان حقوق و شرایط کار به توافق رسیدیم، به دعوت این شخص و برای تنظیم قرارداد به یک مسافرخانه در منطقه باب همایون رفتیم . پس از اجاره اتاق از سوی این شخص و به بهانه رفتن به آزمایشگاه برای گرفتن آزمایش خون، اعتیاد و ...، این شخص از من و همسرم درخواست کرد تا کپسول هایی را که او ارائه کرده بود را استفاده کنیم که به محض خوردن آنها ، هر دو نفر بیهوش شدیم.

 

پس از به هوش آمدن خودمان را در بیمارستان مشاهده کردیم و متوجه شدیم که طلا و جواهرات همسرم به ارزش تقریبی 10 میلیون تومان به هراه کیف دستی حاوی 70 دلار ، 500 هزار تومان وجه نقد و دو عدد گوشی تلفن همراه به سرقت رفته است.
 
با توجه به حساسیت به وجود آمده در خصوص پرونده ، کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی با انجام چهره نگاری و با مراجعه به مسافرخانه شناسایی شده در منطقه باب همایون اقدام به بررسی تصاویر دوربین های مداربسته مسافرخانه پرداخته و در بررسی تصاویر به دست آمده از چهره نگاری و دوربین های مداربسته موفق به شناسایی یکی از مجرمان سابقه دار پلیس آگاهی به نام "محمدعلی . ک" 54 ساله شدند که تمامی سوابق گذشته وی نیز مربوط به سرقت های به عنف به شیوه بیهوشی بود .
 
بلافاصله سوابق "محمدعلی . ک" مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد که وی چند سال پیش نیز به همین شیوه و شگرد اقدام به سرقت کرده که در یک فقره از سرقت ها ، یکی ازمالباختگان به علت عوارض ناشی از مصرف داروهای بیهوشی فوت کرده بود .
 
بر اساس بررسی سوابق "محمدعلی . ک" ، مشخص شد که وی به تازگی و در 10 تیر ماه از زندان آزاد شده و در همین فاصله کوتاه از زمان آزادی ، دوباره سرقت های خود به همان شیوه و شگرد گذشته را از سر گرفته است.
 
با توجه به سوابق متهم در بلامکان بودن و احتمال تردد "محمدعلی . ک" در مسافرخانه های منطقه باب همایون ، بلافاصله تصویر وی در اختیار مدیران مسافرخانه های منطقه قرار داده شد تا در صورت شناسایی، بلافاصله موضوع به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام شود .
 
سرانجام ساعت سه بامداد 25 مهر امسال کارآگاهان پایگاه هفتم آگاهی متوجه شدند که "محمدعلی . ک" به همراه زن و مرد جوانی به یکی از مسافرخانه های منطقه باب همایون خیابان سوراصرافیل مراجعه کرده است.
 
بلافاصله کارآگاهان به این مسافرخانه مراجعه و "محمدعلی" را در حالیکه اقدام به بیهوش کردن زن و مرد جوانی کرده و قصد سرقت اموال آنها را داشت ، دستگیر کردند .
 
در زمان دستگیری ، "محمدعلی" به محض مشاهده کارآگاهان قصد داشت تا با خوردن چندین عدد از قرص ها کپسول های همراه خود اقدام به خودکشی کند که با هوشیاری کارآگاهان ، وی دستگیر و همزمان زن و مرد بیهوش داخل مسافرخانه نیز به بیمارستان منتقل شدند .
 
با توجه به دستگیری "محمدعلی . ک" در محل ارتکاب جرم ، وی به ناچار لب به اعتراف گشود و در ادامه تحقیقات محل نگهداری اموال سرقتی در خیابان خیام شناسایی شد . با مراجعه کارآگاهان به مخفیگاه متهم و در بازرسی از این محل ، کارآگاهان موفق به کشف "وسایل گریم چهره "، "چندین دست کت و شلوار"، "انواع عینکهای دودی" ،"کیف مهندسی" و "انواع قرصها و آمپولهای بیهوشی" شدند.
 
همزمان با دستگیری متهم و شناسایی اموال سرقتی به دست آمده از مخفیگاه وی ، زن جوانی با مراجعه به پایگاه هفتم پلیس آگاهی و با شناسایی متهم به کارآگاهان عنوان داشت : 20 مهر ، قصد خروج از مترو ایستگاه انقلاب را داشتم که مرد میانسالی به من مراجعه و با معرفی خود به عنوان پزشک و متخصص پوست مدعی شد دارویی در اختیار دارد که مصرف آن باعث از بین رفتن جوش های صورت خواهد شد و به این بهانه کپسولی را به من داد و از من فاصله گرفت. کپسولها را به همراه خود داشتم تا اینکه به میدان آزادی رسیدم و در آنجا یکی از کپسول ها را استفاده کردم که به محض خوردن کپسول ، در داخل فضای سبز میدان آزادی بیهوش شدم. پس از 5 روز، زمانیکه به هوش آمدم خودم را در داخل بیمارستان مشاهده کردم و در آنجا به من گفته شد که مرا در داخل پارک جنت آباد !! پیدا کرده اند .
 
سرهنگ عباسعلی محمدیان رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه اعلام این خبر گفت: با توجه به سوابق متهم در ارتکاب جرایم مشابه و احتمال افزایش شکات پرونده ، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی مقام قضایی صادر شده است . به همین خاطر از تمام شکات و مالباختگانی که از سوی متهم مورد سرقت اموال ، کلاهبرداری ، آزار و اذیت و... قرار گرفته اند دعوت می شود تا برای پیگیری شکایات خود به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در میدان 15 خرداد - جنب کلانتری 113 بازار مراجعه کنند ./باشگاه خبرنگاران


ویدیو : نقشه شوم پزشک قلابی برای سرقت طلا+عکس متهم