نفت در فولادشهر سوخت : تیم ذوب‌آهن اصفهان در دیدار هفته بیست و ششم لیگ برتر ...


تیم ذوب‌آهن اصفهان در دیدار هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال مقابل نفت تهران با نتیجه ۵ بر ۳ پیروز شد. خبرگزاری تسنیم: دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و نفت تهران از هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس از ساعت 17:30 امروز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان آغاز شد.

در این دیدار تیم ذوب‌آهن اصفهان با ترکیب محمدباقر صادقی، کارلوس فانتوز، هادی محمدی، قاسم دهنوی، قاسم حدادی‌فر، احسان پهلوان، علی حمام، مهرداد قنبری، دانیال اسماعیلی، مهدی رجب‌زاده، کاوه رضایی پا به میدان نهاد.

برای تیم نفت تهران هم علی‌رضا بیرانوند، مهدی شیری، سیامک کوروشی، امین حاج‌محمدی، حسین ابراهیمی، وحید امیری، کمال کامیابی‌نیا، وحید حمدی‌نژاد، لئوناردو پادوانی، ایمان مبعلی و ارسلان مطهری بازی کردند.

ذوب‌آهن دیدار را طوفانی آغاز کرد و این تیم توسط وحید حمدی‌نژاد کاپیتان نفت صاحب 2 ضربه کرنر شد که ثمری نداشت. در دقیقه 10 هم خطای کامیابی‌نیا بر روی قاسم حدادی‌فر ذوب‌آهن را پشت محوطه جریمه صاحب یک ضربه ایستگاهی کرد که  که بیرانوند سنگربان نفت با کمک تیرک دروازه این ضربه را به زیبایی توسط ماوره رضایی نواخته شد، دفع کرد.

در حالی که بازی در میانه میدان دنبال می‌شد رجب‌زاده به طور ناگهانی روی پاس کاوره رضایی در موقعیتی تک به تک قرار گرفت که ضربه رجب‌زاده را بیرانوند با واکنشی عالی از مقابل دروازه دور کرد.

اما حملات ذوب‌آهن ادامه یافت تا در دقیقه 21 بازی کاوه رضایی روی پاس عمقی دانیال اسماعیلی‌فر نخستین گل دیدار را به ثمر رساند تا خیال یحیی گل‌محمدی کمی آسوده شود.

با وجود برتری ذوب‌آهن بازیکنان این تیم دست از حملات خود برنداشتند تا اینکه در دقیقه 35 شوت از راه دور قاسم حدادی‌فر توسط بیرانوند به اوت فرستاده شد. همین صحنه در دقیقه 39 توسط قاسم دهنوی تکرار شد که این بار توپ با اختلاف کمی به بیرون رفت.

در دقیقه 40 بازی با خطای مجدد کاپیتان نفت باز هم ذوب‌آهن صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که این ضربه را نیز کاوه رضایی زد تا بیرانوند مجبور شود در 2 مرحله ضربه را مهار کند اما هادی محمدی از این فرصت استفاده کرد تا گل دوم تیمش را به ثمر بنشاند.

در دقیقه انتهایی نیمه نخست دانیال اسماعیلی‌فر گل سوم میزبان را به ثمر نشاند تا نفت صدرنشین به طور کامل مغلوب شاگردان یحیی گل‌محمدی شود.

در وقت‌های اضافه نیمه نخست خروج اشتباه صادقی موجب شد تا  کمال کامیابی‌نیا نخستین گل نفت را وارد دروازه ذوب‌آهن کند.

در حالی که علیرضا منصوریان تیم نفت را در نیمه دوم با 2 تغییر به زمین فرستاد و حتی کاپیتان خود را هم از زمین بیرون کشیده بود، درهمان دقایق ابتدایی نیمه دوم کاوه رضایی باز هم روی پاس دانیال اسماعیلی‌فر دروازه نفت را گشود تا تعویض‌های منصوریان هم ثمری نداشته باشد.

پس از گل چهارم ذوب‌آهن بازی دقایقی به آرامی دنبال شد تا اینکه در دقیقه 60 باز هم کاروه رضایی در عمق صاحب توپ شد و ضربه آرام رضایی را سنگربان نفت گرفت و سپس شوت احسان پهلوان هم از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 69 هت‌تریک کاوه رضایی موجب شد تا امیدهای نفت به طور کامل ناامید شود. پس از این گل یحیی گل‌محمدی مرتضی  تبریزی را به جای دانیال اسماعیلی‌فر و ولید اسماعیل را جایگزین مهدی رجب‌زاده کرد.

بازی با حملات ذوبی‌ها پیگیری می‌شد که خطای هادی محمدی روی وحید امیری هنگام ضدحمله نفت یک ضربه پنالتی نصیب مهمان کرد تا ارسلان مطهری با نواختن این ضربه در خلاف جهت حرکت صادقی اختلاف را کمتر کند.

اما کار نفت همین جا خاتمه نیافت و ارسلان مطهری در دقیقه 90 با یک فرار تند و تیز سومین گل این تیم را وارد دروازه سبزپوشان کرد تا از سنگینی این شکست کاسته شود.

نتیجه قضاوت زرگر در این دیدار 2 کارت زرد برای کمال کامیابی‌نیا و ارسلان مطهری از نفت تهران بود.


ویدیو : نفت در فولادشهر سوخت