نامزدهای جوایز گوگل پلی معرفی شدند : فقط فیلم‌ها جایزه نمی‌گیرند. شرکت گوگل ...


فقط فیلم‌ها جایزه نمی‌گیرند. شرکت گوگل از سال ۲۰۱۳ رقابت Google Play Awards را برگزار کرده است. این شرکت، لیست کاندیداهای امسال جوایز بازی‌ها و برنامه‌های موجود در سرویس گوگل پلی (Google Play) را اعلام کرده است. مجله دیجی کالا - حدیث جانی: فقط فیلم‌ها جایزه نمی‌گیرند. شرکت گوگل از سال ۲۰۱۳ رقابت Google Play Awards را برگزار کرده است. این شرکت، لیست کاندیداهای امسال جوایز بازی‌ها و برنامه‌های موجود در سرویس گوگل پلی (Google Play) را اعلام کرده است. این لیست شامل "بعضی از بهترین‌ اپلیکیشن‌ها و بازی‌های گوگل پلی، از استارت‌آپ‌ها و اپلیکیشن‌های مستقل برجسته گرفته تا خلاقانه‌ترین ها و بهترین طراحی‌ها” است. برندگان این جوایز بعدازظهر سی‌ام اردیبهشت اعلام خواهند شد.

معرفی سایت به گوگل , معرفی به گوگل , معرفی وبلاگ به گوگل

گوگل پنج اپلیکیشن مختلف را در ده طبقه‌بندی متفاوت معرفی کرده و همه‌ی این نامزدها را یکجا جمع کرده تا کاربران اندروید بتوانند اپلیکیشن‌هایی که بیشتر از همه استقبال شده را امتحان کنند. این ده طبقه‌بندی شامل استارت‌آپ برجسته (Standout Startup)، اپلیکیشن‌ مستقل برجسته (Standout Indie)، بهترین اپلیکیشن خانوادگی (Best Families App)، بهترین استفاده از زبان طراحی متریال (Best use of Material Design)، بهترین استفاده از خدمات گوگل پلی (Best Use of Google Play Game Services)، پیشگامان (Early Adopter)،  خلاقانه‌ترین (Most Innovative)، جهانی شو (Go Global)، بهترین اپلیکیشن (Best App) و بهترین بازی (Best Game) است.

اگر شما هم به «کنفرانس توسعه‌دهندگان گوگل» (Google I/O) که توسط این شرکت در شهر سانفرانسیسکو برگزار می‌شود می‌روید، می‌توانید در مراسم شرکت کنید. این برنامه در سالن هفت این کنفرانس برگزار می‌شود. هم‌چنین می‌توانید پخش زنده‌ی آن را از طریق اپلیکیشن Google I/O ببینید. با نزدیک شدن به مراسم، گوگل اطلاعات بیشتری در اختیار می‌گذارد.

با ما همراه شوید و نامزدهای این رقابت را در عکس‌ها مشاهده کنید. عکس‌ها دو دسته‌اند. یک دسته از عکس‌ها نامزدها را در طبقه‌بندی‌های مربوط به آن‌ها نشان می‌دهد. بعضی دیگر با جزییات بیشتر نامزدها را معرفی می‌کند.

معرفی وب سایت به گوگل , معرفی مطلب به گوگل , معرفی وبسایت به گوگل

نحوه معرفی سایت به گوگل , معرفی سایت در گوگل , معرفی نقشه سایت به گوگل

معرفی سایت گوگل , معرفی سایت اسپم به گوگل , معرفی گوگل

معرفی لینک به گوگل , معرفی نقشه سایت به گوگل وبمستر , معرفی سایت به موتور جستجوی گوگل

معرفی سایت به گوگل وبمستر , معرفی یک سایت به گوگل , آموزش معرفی سایت به گوگل

چگونه سایت خود را به گوگل معرفی کنیم , معرفی سایت ب گوگل , معرفی url به گوگل

معرفی در گوگل , معرفی کردن سایت به گوگل , معرفی سایت خود به گوگل


ویدیو : نامزدهای جوایز گوگل پلی معرفی شدند