معرفی دو نفر از حمله کنندگان به خانه کروبی به دادسرا :       دادستان كل كشور ...



 

 

 

دادستان كل كشور اظهار كرد: اگر فتنه‌گران دست از ادامه كار برندارند و از اقدامات گذشته‌ی خود و ظلمی كه بر مردم روا داشته‌اند توبه نكرده و كارهای گذشته خود را جبران نكنند با آنان برخورد خواهد شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در حاشیه رزمایش اقتدار ماموران یگان ویژه كه به مناسبت هفته ناجا برگزار شد، در جمع خبرنگاران با اشاره به آمادگی صددرصدی ماموران یگان ویژه گفت: هنگامی كه رزمایش اقتدار ماموران یگان ویژه را دیدم به وجد آمدم و از توانمندی جوانان ایرانی احساس غرور كردم.

وی در پاسخ به سوالی درباره پرونده سران فتنه گفت: رسیدگی به پرونده سران فتنه ادامه دارد و بسیاری از افرادی كه در جریان فتنه سال گذشته اقدام به برهم زدن نظم و امنیت اجتماعی كرده و به اموال عمومی خسارت وارد كردند، بازداشت شده‌اند و حكم تعدادی از آنان صادر شده و تعدادی نیز برای گذراندن حكم روانه زندان شدند.

اژه‌ای گفت:‌ فتنه‌گران اگر توبه كنند با آنان یك نوع برخورد می‌شود و اگر توبه نكنند به نحو دیگری با آنان برخورد خواهد شد.

اژه‌ای درباره پرونده كوی سبحان و كوی دانشگاه گفت: در رسیدگی به پرونده كوی سبحان و كوی دانشگاه پلیس اقدامات خوبی انجام داده و افرادی را نیز تحت شناسایی و تعقیب كرده است تعدادی از این افراد نیز بازداشت و برای رسیدگی به پرونده به دادسرا معرفی شده‌اند.

به گفته دادستان كل كشور دو نفر از حمله كنندگان به منزل كروبی توسط ماموران نیروی انتظامی بازداشت شده و برای رسیدگی بیشتر به پرونده به دادسرا معرفی شده‌اند.

محسنی اژه‌ای در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر تشكیل پلیس قضایی،گفت: در نشست بعدی حتما به این سوال پاسخ داده می‌شود...../تحلیل:عصرایران


ویدیو : معرفی دو نفر از حمله کنندگان به خانه کروبی به دادسرا