مصاف ملی‌پوشان با مصر 4 روز پیش از بازی با كره جنوبی :   پس از لغو بازی با ...



خرید بلیط بازی ایران کره جنوبی , بازی ایران کره جنوبی , بازی ایران و کره جنوبی

 

پس از لغو بازی با كره شمالی

مصاف ملی‌پوشان با مصر 4 روز پیش از بازی با كره جنوبی

تیم ملی فوتبال ایران در یك دیدار تداركاتی به مصاف تیم ملی مصر می‌رود.

به گزارش ایسنا، پایگاه اینترنتی روزنامه‌‌ اهرام مصر خبر داد، تیم ملی فوتبال این كشور در روز 12 اكتبر (21 مهر) با تیم ملی فوتبال ایران یك دیدار دوستانه را برگزار خواهد كرد.

این سایت نوشته است پس از این كه دیدار تداركاتی تیم ملی مصر با برزیل لغو شد، دیدار دوستانه با ایران قطعی شده و فدراسیون فوتبال این كشور هم روز جمعه این خبر را تایید كرده است.

عامر حسین یكی از مسئولان فدراسیون فوتبال مصر در این باره، گفت: تیم ملی فوتبال مصر در روز 12 اكتبر در امارات به مصاف ایران می‌رود و چهار روز بعد با تونس دیدار خواهد كرد. قرارداد برگزاری این دو بازی هم در دو روز آینده منعقد خواهد شد.

قرار است تیم ملی فوتبال مصر در ماه اكتبر یك اردوی آماده سازی را در امارات برگزار كند. با این حال مصر تا ماه فروردین سال آینده در هیچ رقابت رسمی شركت نخواهد كرد. این تیم در گروه G رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل منطقه آفریقا با دو پیروزی مقابل موزامبیك و گینه و كسب شش امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

به گزارش ایسنا، این در حالی است كه تیم ملی ایران طبق برنامه قبلی قرار بود در این تاریخ به مصاف كره شمالی برود كه كی‌روش درخواست كرده بود این بازی برگزار نشود. تیم ملی فوتبال ایران در چهارمین دیدار خود در گروه A مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 روز 25 مهر در ورزشگاه آزادی میزبان كره جنوبی خواهد بود./ایسنا

 


ویدیو : مصاف ملی‌پوشان با مصر 4 روز پیش از بازی با كره جنوبی