مشکل کوچک هومن سیدی+عکس : تله فیلم «سایه» به کارگردانی روح‌الله حجازی با بازی ...



تله فیلم «سایه» به کارگردانی روح‌الله حجازی با بازی لیندا کیانی و هومن سیدی آماده پخش از تلویزیون شد.

هومن سیدی , هومن سیدی و آزاده صمدی , همسر هومن سیدی

به گزارش شبکه ایران،‌مراحل فنی فیلم تلویزیونی «سایه» به کارگردانی روح‌الله حجازی به تازگی به پایان رسیده و این فیلم بزودی از تلویزیون پخش خواهد شد.

تصویربرداری این فیلم تلویزیونی اواخر اردیبهشت ماه در تهران آغاز شد و پس از 25 جلسه تصویربرداری اواخر خردادماه امسال به پایان رسید.تدوین توسط الیکا رضایی انجام شده است و امیرحسین قاسمی صداگذاری و مسعود سخاوت دوست ساخت موسیقی را برعهده داشته‌اند.

اینستاگرام هومن سیدی , آزاده صمدی و هومن سیدی , چرا کوچک کردن شکم مشکل است

فیلمنامه «سایه» را علی طالب آبادی نوشته و داستان آن درباره رسول و سایه است که پس از سال‌ها زندگی مشترک حالا وضع مالی مناسبی دارند؛ اما صاحب فرزند نمی‌شوند. سایه با وجود میل رسول تصمیمی خاص دراین‌باره می‌گیرد.

لیندا کیانی در نقش سایه ظاهر شده است و هومن سیدی نقش همسر او رسول را بازی می‌کند. امید روحانی در نقش پزشک دیگر بازیگر این فیلم تلویزیونی است.این تله فیلم دومین اپیزود از سه گانه «تولد»، «زندگی» و «مرگ» است که نخستین اپیزود از این 3 گانه با نام «سپیده» با موضوع تولد و با بازی پریوش نظریه و آرش مجیدی چندی پیش از تلویزیون پخش شد. «ستاره» دیگر قسمت این سه گانه است که مراحل پایانی فنی را پشت‌سر می‌گذارد. 

بیو گرافی هومن سیدی , مشکل کیبورد در بزرگ و کوچک نوشتن کلمات , بیوگرافی هومن سیدی

سایر عوامل اصلی پروژه عبارتند از: مدیرتصویربرداری: روزبه رایگا، مدیرتولید: هادی علیمحمدی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: وحید حاجیلویی، طراح صحنه و لباس: سیدروح‌الله حجازی، صدابردار: شهرام متولی، آهنگساز: مسعود سخاوت دوست./شبکه ایران


ویدیو : مشکل کوچک هومن سیدی+عکس