مردی همسرش را به آتش كشید :   فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان از دستگیری مردی ...



 

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان از دستگیری مردی در رفسنجان خبر داد كه پس از مجروح كردن همسرش، او را بی رحمانه در آتش سوزاند.

 

یدالله امینی زاده در گفتگو با فارس افزود: این مرد ۳۰ ساله پس از مشاجره لفظی و بسیار جزئی كه با همسر ۲۳ ساله خود داشت، اقدام به ضرب و شتم وی كرد كه منجر به مجروحیت شدید وی شد.

امینی زاده گفت: این مرد سپس همسرش را كه در حالت بی هوشی قرار داشت، به اتاق خواب منتقل كرد و با ریختن نفت و تینر در قسمت هایی از اتاق، خانه را به آتش كشید و سریعا از محل متواری شد تا وانمود كند از ماجرا بی اطلاع و آتش سوزی خانه غیرعمد بوده است.

وی افزود: با اطلاع رسانی همسایگان، آتش نشانی به محل مراجعه و پس از مهار حریق، مصدوم به اورژانس بیمارستان منتقل و به علت شدت سوختگی به كرمان اعزام شد كه پس از چند ساعت در بیمارستان فوت كرد.

فرمانده انتظامی رفسنجان تصریح كرد: با توجه به اینكه آتش سوزی عمدی به نظر می رسید، همسر مقتول دستگیر و به مقر پلیس آگاهی منتقل شد و مورد بازجویی های علمی قرار گرفت.

امینی زاده خاطرنشان كرد: متهم منكر قتل شده و حتی وجود هرگونه اختلاف خانوادگی با همسرش را انكار می كرد، اما وقتی در مقابل تحقیقات و بازجویی های علمی و پلیسی ماموران مجرب قرار گرفت و ادله جمع آوری شده را مانع فرارش می دید، لب به اعتراف گشود و قتل همسرش را پذیرفت.

فرمانده انتظامی رفسنجان همچنین از قتل و دستگیری ۲ مظنون خبر داد و بیان كرد: یك مورد نزاع در روستای محمدآباد دهنو به مركز فوریت های پلیس ۱۱۰ گزارش شد كه بلافاصله ماموران به محل اعزام و مشخص شد، دو نفر كه قصد اخاذی از یك تبعه افغانستان را داشتند، با وی درگیر و او را مصدوم كرده ا ند كه مصدوم توسط یكی از اهالی به بیمارستان منتقل می شود ولی به علت شدت ضربات وارده به وسیله چاقو كه به ناحیه شكم وارد شده بود، در بیمارستان فوت می كند..../ خبرگزارى فارس


ویدیو : مردی همسرش را به آتش كشید