مردانی كه در سینما هیپنوتیزم می كنند +تصاویر : اخبار فرهنگی - مردانی كه در ...



اخبار فرهنگی - مردانی كه در سینما هیپنوتیزم می كنند +تصاویر

مجموعه ای از خصوصیات ظاهری در كنار شخصیت خاص در برخی از بازیگران مرد باعث می شود مخاطب با تماشای آنها در فیلم به خواب مغناطیسی فرو رود. این بازیگران بر خلاف ستارگان خوش قیافه در قالب كاراكترهای خاصی می توانند قلب مخاطب را تسخیر كنند.

تصاویر جشن خانه سینما , تصاویر سحر قریشی سینما آزادی , بازیگران مطرح سینما در پیاده روی اربعین 95 تصاویر

 

 سینما خبر- چه چیزی به جذابیت یك بازیگر مرد می افزاید؟ آیا صرفا فاصله چشمها با ابرو ، فرم دهان و بینی برای جذابیت یك بازیگر مرد كافی است؟ در هالیوود بازیگران مرد خوش چهره ای همانند «برد پیت» ، «جورج كلونی» و یا «دنزل واشنگتن» هستند كه از نظر ظاهر چهره در دسته بازیگران خوش چهره قرار دارند.

اما مجموعه ای از خصوصیات ظاهری در كنار شخصیت خاص در برخی از بازیگران مرد باعث می شود مخاطب با تماشای آنها در فیلم به خواب مغناطیسی فرو رود. این بازیگران بر خلاف ستارگان خوش قیافه در قالب كاراكترهای خاصی می توانند قلب مخاطب را تسخیر كنند.

اجازه دهید 10 مورد آن را در گزارش زیر معرفی كنیم.

«یول براینر» (Yul Brynner)
«براینر» از اصالت روسی برخوردار بود و بینی بزرگ و سر بدون موی او هماهنگی بالایی با چشمان نافذش داشت. در سال 1956 با فیلم «پادشاه و من» شهرت فراوانی بدست آورد و در «7 دلاور» خوش درخشید. اما تنها نقش ماندگار او «زمسیس» در فیلم «ده فرمان» است.

 

تولد 37 سالگی سحر دولتشاهی در موزه سینما تصاویر , بلیت فروشی بهنوش بختیاری در سینما آزادی تصاویر , طلاق بازیگر مشهور سینما و تلویزیون تصاویر


«كلینت ایستوود»
ایستوود با چشمانی فرو رفته به ستاره فیلمهای وسترن معروف است. شاید بازی او بسیار عالی باشد ولی او بهترین چهره را برای فیلمهای «جوزی والس یاغی»‌ ، «خوب بد زشت» ، «گراند تورینو» و (Pale Rider) دارد و داشته است. كلام و گویش كالیفرنیایی او علت دیگر شهرت او شد.

 

جدایی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون از همسرش تصاویر , طلاق بازیگر مشهور سینما و تلویزیون از همسرش تصاویر , بازیگر معروف سینما 13 زن دارد تصاویر


«خاویر باردم»
ستاره اسپانیایی فیلم «اسكای فال» با چشمان بیرون آمده ، بینی درشت ، قد كوتاه و لهجه اسپانیایی معمولا گزینه اول كارگردانان بزرگی همچون «وودی آلن» ، «برادران كوئن» ، «جان مالكوویچ»‌ و «پدرو آلمادوآر» بوده است.

تصاویر الناز شاکردوست سوپراستار سینما , پوشش بازیگران زن در جشن منتقدان سینما تصاویر , تصاویر روز ملی سینما


«هیو جكمن»
ظاهر قابل قبول «جكمن» با اندام عضلانی او و نقش ماندگار «ولورین»‌ او را به یكی از بازیگران خارجی محبوب تبدیل كرده است. توانایی او در ارائه نقشهایی همچون «لئو پوید» ، «ژان وال ژان»‌ و نقشهای درام فوق العاده است.

 

تصاویر زیبا , تصاویر , تصاویر گرافیکی با اسم درخواستی شما


«جانی دپ»
«دپ» با پوستی نسبتا تیره از چهره ای شبیه به سرخ پوستها برخوردار است ولی علت محبوبیت این مرد كوتاه قد چیست؟ نقشها ، شیوه گویش و كومیك بدن او باعث می شود «دپ» را در هر نقشی تشخیص داد و آن را فراموش نكرد.

 

تصاویر عاشقانه , تصاویر خنده دار , تصاویر محرم


«ادریس البا»
این بازیگر 41 ساله انگلیسی فعالیت خود را از تلویزیون آغاز كرد. ولی چشمان نافذ ، صوت متفاوت و در كل بازی چند وجهی ، او را به پای ثابت فیلمهای بزرگی همچون پرامتئوس ، ثور ، و ماندلا تبدیل كرد.

 

کاهش حجم تصاویر , تصاویر سه بعدی , تصاویر شیشه ای اسم شما


«پل نیومن»
گفته می شود ، خطوط پیشانی و صورت نیومن در كنار چشمان بسیار آبی او ،‌نظر هر كارگردانی را مخصوصا برای ایفای نقشهای شورشی جلب می كرده است.

 

لینک دار کردن تصاویر در تلگرام , آموزش ساخت تصاویر متحرک gif با فتوشاپ cs6 , دستگیری بازیگر مشهور در هواپیما تصاویر


«یوآكیم فونیكس»
او برادر كوچك ریور فونیكس است ولی ثابت كرد كه از برادرش خیلی بهتر است. ارزش او برای سینما بیش از حد تصور است. نمونه بازیهای او در فیلمهای «گلادیاتور»‌ در نقش پادشاهی ظالم تا فیلم «به او» در نقش نویسنده ای عاشق پیشه دلیل همین حرف است.

 

تصاویر جشن حافظ , کم کردن حجم تصاویر , تصاویر جالب

اخبار فرهنگی - سینما خبر

 


ویدیو : مردانی كه در سینما هیپنوتیزم می كنند +تصاویر