مدیر كل توسعه بازار آبزیان:محصولات بسته بندی شده قیمتشان افزایش نخواهد داشت :



 

بسته بندی محصولات , محصولات بسته بندی , خلاقیت در بسته بندی محصولات

 

مدیر كل دفتر بهبود كیفیت، فرآوری و توسعه بازار آبزیان اعلام كرد: با توجه به اینكه قیمت محصولات شیلاتی بسته بندی شده تا پایان سال هیچ افزایشی نخواهد داشت، به مصرف كنندگان توصیه می شود آبزیان بسته بندی شده را كه كیفیت آنها تضمین شده و قیمتشان ثابت است را خریداری كنند.

عیسی گلشاهی در گفت وگو با خبرنگار كشاورزی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره میزان عرضه ی محصولات شیلاتی و قیمت آنها در ایام عید، اظهار كرد: با توجه به این كه در ایام نوروز نقطه اوج عرضه و مصرف آبزیان است، گفت: در تامین محصولات آبزی هیچ مشكلی و كمبودی وجود ندارد؛ میگو های پرورشی به اندازه كافی تولید و ذخیره سازی شده و پاسخ گوی بازار مصرف خواهد بود. برداشت ماهیان گرم آبی نیز همزمان با بازار مصرف ایام عید صورت خواهد گرفت.

وی تصریح كرد: به منظور كنترل قیمت محصولات شیلاتی با وزارت صنعت، معدن و تجارت توافق شده غرفه های عرضه مستقیم محصولات شیلاتی در نمایشگاه های بهاره كشور به منظور عرضه ی مستقیم محصول تازه و سالم با قیمت مناسب در اختیار تولید كنندگان این بخش قرار گیرد.

گلشاهی اضافه كرد: طبق توافق صورت گرفته بیش از ۸۵ غرفه برای عرضه ی محصولات شیلاتی در نظر گرفته شده كه در صورت وجود تقاضا از سوی تولید كنندگان این غرفه ها افزایش می یابند و بسته به میزان تقاضا برای عرضه به هر میزان كه لازم باشد، غرفه ی عرضه مستقیم محصولات شیلاتی تامین خواهد شد.

به گفته ی مدیر كل دفتر بهبود كیفیت، فرآوری و توسعه بازار آبزیان قیمت محصولاتی كه در این غرفه ها عرضه می شوند، ۱۵ تا ۲۰ درصد از قیمت بازار ارزان تر است.

وی اظهار كرد: با توجه به توافق انجام شده با تولید كنندگان و كارخانه های فرآوری آبزیان محصولات این بخش تا پایان سال هیچ گونه افزایش قیمتی نخواهد داشت و قیمت پایه ی این محصولات به سازمان حمایت مصرف كنندگان و تولید كنندگان اعلام شده است، لذا قیمت محصولات شیلاتی بسته بندی شده بدون هیچ گونه افزایشی در بازار مصرف عرضه می شود.

گلشاهی تصریح كرد: با توجه به این كه كیفیت محصولات بسته بندی شده تایید شده و قیمت آنها تثبیت شده و بدون تغییر در بازار عرضه می شود، به مصرف كنندگان توصیه می شود از محصولات بسته بندی شده شیلاتی را كه كیفیت تضمین شده و قیمت ثابت را دارند، خریداری كنند.

مدیر كل دفتر بهبود كیفیت، فرآوری و توسعه بازار آبزیان با اشاره به این كه در حال حاضر میگوی پرورشی با كد و شناسنامه در بازار مصرف عرضه می شود، گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده قرار بود كلیه ی محصولات پرورشی شیلاتی تا پایان سال شناسنامه دار شوند، اما به دلیل جلوگیری از بروز مشكل در عرضه ی این محصولات و اوج تقاضا و هم چنین جلوگیری از افزایش قیمت از سوی سودجویان این برنامه به فروردین ماه موكول می شود.

وی خاطرنشان كرد: با توجه به این كه محصولات صیادی گستردگی فراوانی دارند، شناسنامه دار كردن آنها به كندی پیش می رود كه پیش بینی می شود تا تابستان سال آینده این محصولات هم با كد مشخص به عنوان شناسنامه تولید عرضه شوند كه قابل ردیابی باشند...... /  خبرگزارى ایسنا


ویدیو : مدیر كل توسعه بازار آبزیان:محصولات بسته بندی شده قیمتشان افزایش نخواهد داشت