محاکمه متهم تعرض به 9 دختربچه پشت درهای بسته : اخبار حوادث -  محاکمه متهم تعرض ...



اخبار حوادث -  محاکمه متهم تعرض به 9 دختربچه پشت درهای بسته

محاکمه مردی که متهم است 9 دختربچه را در تهران مورد آزار جنسی قرار داده‌ به‌صورت غیرعلنی برگزار شد.

نماینده دادستان در ابتدای جلسه رسیدگی به این پرونده که صبح دیروز در شعبه 113 دادگاه کیفری ‌استان تهران برگزار شد، کیفرخواست را توضیح داد و درخواست صدور حکم علیه متهم کرد. مطابق اوراق پرونده اولین شکایت از این مرد 16 آبان سال 91 به ماموران کلانتری یوسف‌آباد داده‌ شد.

 

خانواده دختربچه‌ای در این شکایت اعلام کردند مردی دخترشان را ربوده، به مکانی خلوت برده و مورد آزار جنسی قرار داده ‌است. این تنها شکایتی نبود که به دست پلیس رسید و ماموران متوجه ‌شدند دختران دیگری نیز قربانی تجاوز شده‌اند.

 

اکثر این دختران در منطقه جغرافیایی خاصی ربوده شده بودند اما نکته‌ای که پرونده را پیچیده می‌کرد این بود که قربانیان با خودرو‌های مختلف به بیرون از شهر منتقل شده و مورد تجاوز قرار گرفته‌ بودند. مدارک و مستندات متضادی که به دست پلیس رسیده‌ بود، تحقیقات را با دشواری مواجه کرد تا اینکه ماموران موفق شدند مردی جوان به نام ابوالفضل را که قصد داشت دختربچه‌ای را برباید بازداشت کنند.

 

متهم به‌محض دستگیری همه‌چیز را انکار کرد و گفت: من نه دختری را ربوده‌ام و نه قصد ربایش کسی را داشتم. انکار متهم پلیس را قانع نکرد و به دستور بازپرس دی‌ان‌‌ای متهم با نمونه دی‌ان‌‌ای به‌دست‌آمده از مجرم تطبیق داده ‌شد و پزشکی‌قانونی مطابقت‌داشتن نمونه‌ها را مورد تایید قرار داد.

 

پلیس برای جمع‌آوری مدارک بیشتر متهم را در میان چندین متهم دیگر قرار داد و از دختربچه‌های شاکی خواست تا کسی که آنها را مورد تعرض قرار داده شناسایی کنند. همه شاکیان انگشت اتهام را به‌سمت ابوالفضل گرفتند و او را به‌عنوان مجرم معرفی کردند. وقتی متهم شناسایی شد و دریافت چاره‌ای به‌جز بیان واقعیت ندارد، به تجاوز اعتراف کرد و گفت: «صبح زود اطراف مدارس پرسه می‌زدم و دختربچه‌هایی را که به مدرسه می‌رفتند، شناسایی و خودم را به‌عنوان راننده سرویس جدید آنها معرفی می‌کردم سپس دختران را به جایی خلوت می‌بردم و مورد تجاوز قرار می‌دادم بعد هم طلاهایشان را سرقت می‌کردم.» با پایان‌یافتن تحقیقات در مرحله دادسرا پرونده برای انجام تحقیقات بیشتر و رسیدگی به شعبه 113 دادگاه کیفری‌استان تهران نزد قاضی اصغرزاده فرستاده ‌شد.

 

و روز گذشته متهم پای میز محاکمه رفت. باوجود اینکه چند شاکی حاضر در جلسه یک‌بار دیگر ابوالفضل را متهم کردند، ابوالفضل این اتهام را رد کرد و گفت اعترافاتش دروغ بوده‌ است و دی‌ان‌‌ای به‌دست‌آمده نیز فقط شبیه به دی‌ان‌‌ای او است. با پایان‌یافتن جلسه رسیدگی به این پرونده قضات برای تصمیم‌گیری در این خصوص وارد شور شدند و به‌زودی نظر خود را در این خصوص اعلام می‌کنند.
اخبار حوادث - شرق

 


ویدیو : محاکمه متهم تعرض به 9 دختربچه پشت درهای بسته