لوکا برای عقد قرارداد با پرسپولیس راهی تهران شد :     سرمربی سابق سپاهان جای ...



 

قرارداد با پست برای فروشگاه اینترنتی , ماساژور خانم برای آقایان در تهران , مکان های تفریحی تهران برای جوانان

 

سرمربی سابق سپاهان جای حمید استیلی روی نیمکت پرسپولیس را گرفت.

به گزارش جام نیوز، در جلسه امروز مدیران باشگاه پرسپولیس، لوکا بوناچیچ به عنوان سرمربی جدید سرخپوشان انتخاب شد و از فردا تمرینات این تیم را زیر نظر می گیرد.

بوناچیچ کروات که فصل جدید را با تیم سپاهان شروع کرده بود، پس از شکست سنگین 3- صفر مقابل مس کرمان از کار برکنار شد. لوکا امشب وارد تهران می شود و پس از عقد قرارداد از فردا کار خود را با این تیم شروع می کند. بوناچیچ در فصل 87 هم کاندید مربیگری این تیم بود، اما در نهایت وینگادا پرتغالی انتخاب شد.

مدیر برنامه‌های لوکا که یک ایرانی است این خبر را تایید کرد. البته لوکا هنوز قرارداد رسمی‌اش را با پرسپولیس امضا نکرده است. اگر به هر دلیلی او قراردادش را امضا نکند، تاپ مولر، بلاژویچ و یک مربی صرب در لیست مربیان مورد نظر باشگاه پرسپولیس هستند.

مسئولان باشگاه پرسپولیس می‌خواهند با لوکا قراردادی برای نیم فصل دوم لیگ برتر ببندند و هنوز برای سپردن تیم خود به این مربی در فصل آینده مطمئن نیستند. همچنین در جلسه‌ای که امروز مسئولان باشگاه پرسپولیس داشته‌اند، علی پروین از ادامه حضور عاشوری روی نیمکت پرسپولیس حمایت کرده و به او گفته تلاش می‌کند تا هر کسی سرمربی پرسپولیس شد، عاشوری هم به عنوان دستیار او کار کند.


ویدیو : لوکا برای عقد قرارداد با پرسپولیس راهی تهران شد