كلاهبرداری با عنوان برنده شدن در مسابقه همراه اول :     رئیس پلیس آگاهی فرماندهی ...



 

 

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری كلاهبردار حرفه ای با ۶۰ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال كلاهبرداری طی دو روز گذشته در شهرستان پیرانشهر خبر داد.

سرهنگ «النقی پور» رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: در پی وصول خبری مبنی بر كلاهبرداری از طریق ارسال پیامكی مبنی بر اینكه شما برنده پانصد هزار تومان وجه نقد در مسابقه همراه اول شده اید، موضوع در دستور كاری این پلیس قرار گرفت.

این مقام مسئول افزود: پس از انجام یكسری كارهای اطلاعاتی مشخص شد فرد مذكور از كافی نت های متفاوت در سطح شهر اقدام به ارسال پیامك كرده، لذا با تعقیب و مراقبت های ویژه و تحت نظر قرار دادن كافی نت ها متهم مذكور در یك اقدام غافلگیرانه دستگیر و به مقر پلیس دلالت شد.

وی ادامه داد: در بازرسی بدنی از متهم دستگیر شده یك جلد دفترچه حاوی اطلاعات شخصی بانكی افراد، فلش مموری حاوی اطلاعات و سوابق موجود پیرامون جرم و دو دستگاه گوشی با خط ایرانسل حاوی پیامك های اطلاعات بانكی كشف و ضبط شد.

سرهنگ « النقی پور» با اشاره به اعتراف متهم دستگیر شده به بزه انتصابی و معرفی دو نفر از همدستانش گفت: متهمان از این طریق ۶۰ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال كلاهبرداری كرده اند. در این زمینه پرونده مقدماتی تشكیل شده است و تلاش برای دستگیری سایر همدستان متهم دستگیر شده كماكان ادامه دارد..../روزنامه تهران امروز


ویدیو : كلاهبرداری با عنوان برنده شدن در مسابقه همراه اول