كاسیاس: باید بارسلونا را زیر فشار قرار دهیم :         ایکر کاسیاس پس از پیروزی ...



 

 

 

برای کاهش فشار خون چه باید کرد , در صورت افت فشار چه باید کرد؟ , برای تعویض رم چه نکاتی باید مورد توجه قرار گیرد

 

ایکر کاسیاس پس از پیروزی خفیف یک بر صفر مقابل سویا گفت: خوشحالم که از سویا سه امتیاز گرفتیم؛ باید همچنان بارسلونا را زیر فشار قرار دهیم.

کاپیتان تیم فوتبال رئال مادرید درباره‌ی دیدار مقابل سویا در هفته‌ی شانزدهم رقابت‌های لالیگا اظهار کرد: بازی از همان ابتدا سخت و دشوار آغاز شد. بازیکنان سویا به خوبی در زمین پخش شده بودند و اجازه نمی دادند ما بازی همیشگی خود را انجام دهیم،‌اما خوشبختانه توانستیم با حفظ روحیه و تمرکز و درخشش دی ماریا گل برتری را بزنیم و سه امتیاز را بگیریم. بازی مقابل سویا همیشه سخت و دردسرساز بوده است.

کاسیاس ادامه داد: داور با وجود این که پیش از این عملکرد خوبی داشت و قضاوت‌های خوبی انجام داده بود در این بازی خوب کار نکرد. گومز در این بازی اصلا به ما اجازه نداد که درباره‌ی تصمیم‌هایی که می گیرد با او بحث کنیم و این مساله بسیار تاثیرگذار بود چرا که تصمیم‌های داوران در فوتبال تا حد زیادی احساسی است و به مسائل روانی بستگی دارد.

دروازه‌بان ملی پوش تیم فوتبال رئال مادرید در پایان گفت: تنها دو امتیاز از بارسلونا عقب هستیم و این دو امتیاز را می توان با یک بازی جبران کرد. باید همچنان بازی‌هایمان را با پیروزی پشت سر بگذاریم تا بارسلونا زیر فشار قرار گیرد. رئال اکنون در مسیر صحیح قرار گرفته که نتیجه‌ی آن را سال آینده خواهیم دید. فعلا باید به فکر بازی در جام حذفی باشیم. باید بازی خوبی مقابل والنسیا انجام دهیم تا در دیدار برگشت با مشکل روبرو نشویم.

رئال مادرید در هفته‌ی شانزدهم رقابت‌های لیگا با نتیجه‌ی یک بر صفر سویا را از پیش رو برداشت، 41 امتیازی شد و با دو اختلاف امتیاز پایین تر از بارسلونا در مکان دوم جدول رده بندی لیگا قرار گرفت.


ویدیو : كاسیاس: باید بارسلونا را زیر فشار قرار دهیم